Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. september 2007, 10:44

jeg er ved at få lavet et større website i ASP nu står jeg så og mangler et sted at hoste sitet da jeg ikke vil til at smække min server op igen..

krav..

Sql
Skal kunne have asp

mindst 2 GB plads
vigtigt.. Fri traffik eller mindst 100 GB om måneden

hvem kan i anbefale

3

onsdag, 5. september 2007, 12:54

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (05.09.2007, 12:54)

4

onsdag, 5. september 2007, 13:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
http://www.unoeuro.com/

eller

www.danhost.dk

Bare hold dig væk fra www.needhost.dk

Unoeuro er gode (har alle mine domæner og hoteller hos dem), men kan ikke leverer al den plads, som han kræver.

5

onsdag, 5. september 2007, 22:24

lol tak fordi at i lige nævnte unoeuro jeg havde da helt glemt jeg havde et domæne der :P haha

nå back til sagen :) 500 mb er som unoeuro tilbyder er desværre ikke nok :(

6

fredag, 7. september 2007, 09:12

Citeret

Hvorfor holde sig fra needhost?... vi har StrikeOn.dk liggende ved Needhost, og vi har kun positivt at sige om dem...

7

fredag, 7. september 2007, 09:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Xdreamer

Citeret

Hvorfor holde sig fra needhost?... vi har StrikeOn.dk liggende ved Needhost, og vi har kun positivt at sige om dem...

Prøv at kontakte Burger, så tror jeg nok du skal få den anden side af mønten at se ;)

8

fredag, 7. september 2007, 09:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Xdreamer

Citeret

Det kan du læse meget mere om her.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.