Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. august 2007, 17:12

Jeg har det lille problem, at når jeg laver min hjemmeside i frontpage 2003, kan man kun se det i den opløsning jeg har min i før det er pænt, jeg kan ikke se det på en anden computer som køre med 1000*700.

Nogle som har en løsning så man ser det ens lige meget hvilken opløsning man bruger.

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

2

søndag, 26. august 2007, 17:20

Der er 2 muligheder. Enten designer du med % og istedet for px - dvs du opnår et fleksibelt design, ellers så ligger du det hele i en centreret div, og derved er det eneste der ændrer sig margin til siderne.

Hvis du designer med faste størrelser (hvilket jeg egentligt ikke vil råde dig til), skal du være opmærksom på at lade være med at desgine til mere end MAX ~950 px i bredden - jo mange har meget bedere opløsninger, men des større opløsning folk kører med, des større sansynlighed er der for at porgrammer køres i vinduer (1024x768 er noget af det største, hvor jeg stadigt kører med winduerne maksimeret).

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.