1

mandag, 16. juli 2007, 23:50

Har været igang med en ven og er kommet noget vej med en nye hjemmeside

http://naf-clan.net/

Hvad syntes i?
Evt. rettelser tips (specielt til banner etc.) er meget velkomne...

Og ja det er lidt underligt vi hedder unq når domænet hedder naf-clan men det bliver rettet... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svan" (17.07.2007, 00:31)

2

tirsdag, 17. juli 2007, 21:56

Slet ingen?

3

onsdag, 18. juli 2007, 08:31

Hvis jeg skal være helt ærlig siger siden mig ikke ret meget...

Banner og menuer i toppen fylder alt for meget, så selve siden først starter over halvejs nede på skærmen (1024x768), og jeg savner i den grad noget information på forsiden om hvad det er for en side, og hvad den handler om.

Kolonnen ude til venstre ville jeg klart flytte over til højre sammen med login - det virker pt noget rodet.
Hvis den kolonne flyttes tror jeg også at der vil være mere fokus på midterkolonnen - som vel er der hvor de vigtige oplysninger skal være (og dermed skal være fokus).

Jeg ville lave menuen om til en form for dropdown (måske i hele sidens bredde, og med bedere kontrast på hovedpunkterne) - den fylder alt for meget og står lige midt på siden....

Mht menuen - fjern punkter der ikke bruges og bare linker til en tom side. Det vil gøre den væsentlig mere overskuelig.

Lad være med at tage det for hårdt, men brug det du kan.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

onsdag, 18. juli 2007, 09:27

Takker det er sådan noget jeg vil høre, dog er der lang vej endnu, med at få den færdig, men dine ideer vil blive taget op til overvejelse :9xo

Tak igen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svan" (18.07.2007, 09:33)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.