Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 14. juli 2007, 17:22

Nogen her der skal regner med at skulle spille Stargate Worlds, når det ellers udkommer engang. :)

grunden til at jeg spørger er at jeg sidder og leger lidt med at lave en dansk fan site til det på www.stargateworlds.dk, så hvis det er nogen der alligevel er helt gale med stargate og eventuelt vil give en hånd med :) så er alt hjælp da mere end velkommen.

I er også velkommen til eventuelt at smide en lille kommentar til siden, hvis i har noget ideer eller ris / ros.
skal dog lige sige at designet stadig er under opbygning, da vi lige har skiftet det og der opstod lidt grafisk fejl, så den køre forsat med det mens jeg roder lidt med det. :)

TBA!

2

søndag, 4. januar 2009, 10:56

Hej med dig.. var lige inde og kigge på din stargate side.. hvordan kommer man i kontakt med dig.. kunne ikke finde en mail adresse på din side...

Mvh Morten

3

mandag, 5. januar 2009, 22:50

Ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om Stargate Worlds.. Synes ikke at de screens som ligger derinde hænger sammen med det Stargate Univers som jeg kender til! Men jo, jeg vil da give det en chance :)

4

søndag, 11. januar 2009, 21:04

Hej Stargate fans

Jeg faldt tilfældigt over denne tråd efter at have læst et par sider omkring et forsøg på scam, netop vedrørende stargateworlds:

http://www.amino.dk/forums/t/49758.aspx

Pas på derude :)

5

mandag, 12. januar 2009, 17:20

Damm man skal da osse passe på over alt.. Men det der er jo osse indlysende at det ikke kan lade sig gøre.. Man tager jo som sagt ikke så et stort brand og gør til et pyramide spil.. Det vil jo være den visse død... hehe.. Men der er jo nok nogle fortabte sjæle der lugtede hurtige penge.. hehe..

Hvor intet vover, intet vinder!!!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.