Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 13. juli 2007, 14:33

Hey alle sammen!

Jeg står og skal forsøge mig med at lave et lille galleri, og et mindre portfolio i ASP, og derfor skal man kunne uploade filer til hjemmesiden.

Filerne skal uploades til en mappe, og der skal samtidigt oprettes et record i en database med info som beskrivelse, datoer o.l. (har fået af vide at det er den nammeste måde at gøre det på i forhold til at uploade filen som BLOB i MySQL)

Siden ligger på en NeedHost server, og der er der installeret ASPImage, altså upload af en 7-8 forskellige billede formater, men jeg skal også kunne uploade filer som pdf, doc, asp, html o.l.

Hvordan gør jeg bedst det? En jeg kender bruger noget der hedder ASPSmart, men dens hjemmeside er blevet lukket ned og jeg kan ikke finde komponentet nogen steder.

Nogen forslag?

:rules:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.