Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. juli 2007, 23:17

Hej alle i venlige designere :P fedte fedte..

Ej til sagens kerne hehe :) min side karga.dk har været under en ordentlig ommøblering og der er sket nogle ting hist og her.. men der mangler nu kun nogle få ting: design, ideer til artikler, flere aktive skribenter og de sidste finish funktioner (deriblandt implementering af nogle få ajax funktioner)

Det er så mht. designet i kommer ind i billedet. Jeg ville blive super duper taknemmelig hvis jeg kunne få nogle forslag til et fedt design - designeren vil blive "præmieret" med tag til din egen hjemmeside med link (google er meget glad for backlinks) :) og hvis der skulle være noget som helst jeg kunne hjælpe med, så skulle det da ikke være af vejen jeg lige kunne fikse det også :)

I kan selv tage et kik på www.karga.dk - der er åbent for ideer til designet, det skal bare være så brugervenligt som muligt

2

torsdag, 5. juli 2007, 23:20

frem med ideerne gutter og gut...inder... :D :rules:

TBA!

3

lørdag, 14. juli 2007, 20:21

:pokey: her er stille !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :$

TBA!

4

torsdag, 19. juli 2007, 19:50

Er de dygtige designere gået på ferie eller er der ingen der tør give deres bud på et design?

5

fredag, 20. juli 2007, 02:18

Normalt er det jo noget der koster penge, så folk stormer jo nok ikke til :P

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

6

fredag, 20. juli 2007, 10:12

Nu er det jo et stykke tid siden jeg har været aktiv bruger her på tweak, men der har da altid været nogle flinke folk der har gidet hjælpe til uden at man begyndte at snakke om penge..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (20.07.2007, 10:12)

7

fredag, 20. juli 2007, 11:22

Citeret

Originally posted by KarGa
Nu er det jo et stykke tid siden jeg har været aktiv bruger her på tweak, men der har da altid været nogle flinke folk der har gidet hjælpe til uden at man begyndte at snakke om penge..

Det er fordi du lugter :razz:

HEJ VEN

8

fredag, 20. juli 2007, 11:55

Personligt, så har jeg ikke interesse. Mangler ikke designs i mit portefølje, så lige webdesigns har kun interesse med penge i udsigt.

Foreslår du finder nogle af de mange sider med gratis webdesigns, hvis ikke nogen altså har en interesse. Sådan virker det i hvertfald ikke til.

9

fredag, 20. juli 2007, 16:40

Citeret

Originally posted by Macimuz
Personligt, så har jeg ikke interesse. Mangler ikke designs i mit portefølje, så lige webdesigns har kun interesse med penge i udsigt.

Foreslår du finder nogle af de mange sider med gratis webdesigns, hvis ikke nogen altså har en interesse. Sådan virker det i hvertfald ikke til.

Så kom med et bud så skal jeg se om jeg kan finde pungen frem.. karga.dk skal fortsætte med at være gratis for den besøgende, men betaler jo allerede en del for hosting

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.