Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. juni 2007, 17:22

Er igang med at lave en guide/tutorial hjemmeside på engelsk og vil da gerne have jeres mening om det.
Benytter e107.org systemet da jeg ikke er en haj til php desværre, og derfor er e107 godt for mig da man kan klare det meste igennem browseren, og evt. ændre en bitte smule i php'en.

Meningen er at usere kan poste guides og tutorials til software og spil i forummet.
Adressen er http://geekzone.dk hvilket kun er midlertidigt. Har lånt domæne og server af en ven fordi hotserv.dk som jeg tidligere havde gratis host ved åbenbart har nogle limits i deres php der gør at visse ting i e107 ikk virker længere.

Anyways, tjek den da lige ud og kom med kommentare på hvad der kunne laves om osv? :) Og opret da endelig en bruger og post nogle guides (på engelsk) :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

2

fredag, 29. juni 2007, 19:18

Gør din side unikt...

evt skift den standarde skintemplate ud med noget andet, og få lavet en banner til din side.

Selve e107 er fin... har arbejdet en del med det og det virker sgu.

Siden sidst har e107 udvidet sig enormt. Så muligheder er store mht til plugins,skins osv.

Den er meget nem og enkel at bruge. tager 10min at sætte sig ind i det.

Forresten jeg lagde mærke til at den tager nogen sek at loade... Kan være at det er flash som driller.

3

fredag, 29. juni 2007, 22:29

Ja, skal have mig et andet theme, og som du siger et banner - lige pt er det bare den google screenie der :crazyeyes:

Ang flash....tror ikk der køre flash på siden, den "led banner" nede i bunden er vist java...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

lørdag, 30. juni 2007, 10:39

Der er ikke så meget at sige.

Men gør skriften lidt større. Lidt træls at skulle stikket hovedet op i skærmen for at læse indholdet ;)

5

lørdag, 30. juni 2007, 13:01

Citeret

Originally posted by Macimuz
Der er ikke så meget at sige.

Men gør skriften lidt større. Lidt træls at skulle stikket hovedet op i skærmen for at læse indholdet ;)

Haha ja ok, nu du siger det.

EDIT: Skal forresten også have fixet et par problemer....image verification virker ikke, så det skal lige ordnes.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (30.06.2007, 13:14)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.