1

fredag, 1. juni 2007, 09:27

Jeg har lidt problemer med en opgave jeg skal lave på skolen.

Linket til siden er her: http://kristian.wi2.ots.dk/webredigering/opg12_4.html

Som I kan se, så ser det lidt mærkeligt ud

- Border på samtlige input felter, og de to fieldsets, er 2 pixels, selvom jeg har sat dem til at være 1 pixel.

- Tables i det øverste fieldset er fuldstændig f***ked, selvom de har de samme størrelser som i det andet fieldset

- Input feltet til "By" opfører sig også mærkeligt. Lige meget hvad jeg gør, bliver den i højre side

Jeg viste det til min lærer i går, og han kunne ikke se hvor fejlen ligger.

Jeg har prøvet at analysere koden, og der er ingen fejl (ifølge Zend)

Så defor spørger jeg om der måske er nogle venlige folk der kan hjælpe mig lidt her?

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

2

fredag, 1. juni 2007, 10:08

Til borders bruger du border-size, det skal være border-width. Evt sammentræk til:
border: 1px solid #807A73;

Din side validerer heller ikke (du mangler doc-type + nogle fejl).

Prøv at gå dem igennem og se om det ikke hjælper på det.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jacobask" (01.06.2007, 10:08)

3

fredag, 1. juni 2007, 11:02

Mange tak for hjælpen. Det hjalp i hvert fald på borders.

Problemet med de tables er der dog stadig :(

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

4

fredag, 1. juni 2007, 11:05

Hos mig ser det fint ud. Prøv at refresh din browser (F5).
Dog ville jeg lave navn, adresse og email-felterne lige lange og samle postnummer by lidt (eller alternativt give dem 2 linier.

Bredden burde også være ens for emne og besked.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

5

fredag, 1. juni 2007, 11:18

Har fået det ordnet, prøvede lige at sætte postnr og by input-felterne i samme <td>, og så virkede det! Nu skal jeg bare have tilpasset det.

Angående det med emne og besked, så står der i opgaven at besked skal være bredere.

Men jeg siger tak for hjælpen! Hvis der bliver noget, så skriver jeg bare her igen :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.