1

torsdag, 10. maj 2007, 15:25

Jeg søger med lys & lygte efter en kompetent profil med stor indsigt i Joomla samt generel indsigt i kode området.

Vi arbejder på færdiggørelsen af et smukt nyt design, men er grundet vores nye smarte forside stødt på fast grund. Dette er resulteret i, at vi sidder fast kombineret med for lidt tid til at gå til bunds i problemet med opsætning og færdigørelse af designet, som kun mangler få procent i at kunne meldes færdig ;).

Derfor søger jeg på vegne af sitet samt vores designer - hjælp til at komme gennem de sidste småting. Sidder du og har styr på joomla 110%, så send mig gerne en PM

3

mandag, 14. maj 2007, 10:43

Du kan evt. prøve joomla's egne forum de har jo lande specifik opdeling.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

tirsdag, 15. maj 2007, 07:54

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Du kan evt. prøve joomla's egne forum de har jo lande specifik opdeling.

Har jeg forsøgt, men der sidder folk bare på spring til at maile en privat med tilbud til skyhøje priser.

Ikke ét indlæg i tråden, men sjovt nok kom der 6 private mails med tilbud. Prislejet var mellem 6 og 1200 i timen!!!

5

tirsdag, 15. maj 2007, 08:05

Idet du ikke kommer med nogle detaljer om hvad der skal laves, og stiller specifikke spørgsmål så er det vel egentligt også det i spørger efter (og 6-1200 i timen er vel ikke helt ude i hampen, hvis det er folk der har styr på det).

Hvis det ikke er en betalingsløsning i er ude efter, så må i komme med specifikke spørgmål (hjælp til selvhjælp), hvis i bare skal have en til at ordne det for jer, ja så koster det somregel...

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

tirsdag, 15. maj 2007, 09:17

Citeret

Originally posted by jacobask
Idet du ikke kommer med nogle detaljer om hvad der skal laves, og stiller specifikke spørgsmål så er det vel egentligt også det i spørger efter (og 6-1200 i timen er vel ikke helt ude i hampen, hvis det er folk der har styr på det).

Hvis det ikke er en betalingsløsning i er ude efter, så må i komme med specifikke spørgmål (hjælp til selvhjælp), hvis i bare skal have en til at ordne det for jer, ja så koster det somregel...

/ask

Problemet er som sagt jeg ikke har nok viden, og derfor er dte et smamenspil med vores nuværende designer.

Jeg ved det er forside integrering + småting bag om forsiden. Det nemmeste var jo at få en snak med designeren.

7

tirsdag, 15. maj 2007, 09:42

Var måske en ide at sætte ham til at gå på forum og få hjælp og hvis det er dig der koder som det er nu få styr på hvad problemet er også få spurgt om hjælp. Hvis du ikke kan det så tror jeg heller ikke du skal regne med at det bliver gratis.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

tirsdag, 15. maj 2007, 09:57

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Var måske en ide at sætte ham til at gå på forum og få hjælp og hvis det er dig der koder som det er nu få styr på hvad problemet er også få spurgt om hjælp. Hvis du ikke kan det så tror jeg heller ikke du skal regne med at det bliver gratis.

Jeg kan følge dig, men jeg har vrdens sløveste designmand :(

Derfor er jeg selv nødtil at prøve at skaffe kvalificeret hjælp. Vi er mega tæt på at være færdig, men sidder nu fast.

9

fredag, 18. maj 2007, 16:27

No wonder din designer er sløv hvis han også skal kæmpe med kodning..

Få din designer til at skrive et par linier om hvad der skal laves, så vil jeg gerne tage et kig på det - men jeg gør det ikke gratis!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.