1

lørdag, 28. april 2007, 19:35

Okay, har fået lov at prøve mig lidt frem med familiens domæne: http://www.grauengaard.dk - er dog rimelig meget på bar bund. Roede lidt rundt i control panelet og fandt noget layout af en art, den sagde jeg skulle slette 'public_html' før jeg kunne installere det nye layout, så gik jeg ind der hvor alle diverse filer ligger og slettede den.

Det var dog ikke så smart fandt jeg ud af, når jeg prøver at gå ind på siden nu skriver den 'siden kan ikke findes'. Nå men whatever der var ikke noget vigtig på alligevel. Sagens punkt er bare, jeg har installeret det layout fis nu og den har lavet en ny 'public_html' i 'root' som det hedder. Nu skal jeg redigere den html og indsætte alt ting helt fra bunden.

Vil gerne have noget frem på hjemmesiden så når man klikker ind på den er der et nice layout med billeder osv., nogen der har en basis html kode jeg kan prøve at sætte ind eller forklare mig hvad jeg skal gøre. Hvis jeg sætter noget random tekst ind i den 'public_html' nu og gemmer skriver den stadig 'siden kan ikke findes' når jeg prøver.

Tak på forhånd.
- Andreas

2

lørdag, 28. april 2007, 19:50

Prøv at læse en helt masse her www.html.dk

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

lørdag, 28. april 2007, 20:07

Prøv at kalde forside filen index.htm eller index.html - Det skulle gøre tricket ;)

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

4

lørdag, 28. april 2007, 20:51

Ser på tutorial nu, mange tak celfa.
Zjapper, mener du jeg skal omdøbe den public_html?

Og forresten, har G15 med amerikansk tastatur, så har ikke de to ESSENTIELLE knapper <> OMFG -___- nitte.

5

søndag, 29. april 2007, 15:18

Du har ikke slettet en mappe der hed public_html vel?

6

søndag, 29. april 2007, 16:48

Citeret

Originally posted by DrEAz
Ser på tutorial nu, mange tak celfa.
Zjapper, mener du jeg skal omdøbe den public_html?

Og forresten, har G15 med amerikansk tastatur, så har ikke de to ESSENTIELLE knapper <> OMFG -___- nitte.

Hvis du skal noget, så skal du kalde din 'forside fil' (Den der ikke virker?) for "index.htm" eller "index.html"

Mvh.

7

søndag, 29. april 2007, 16:48

Zlinky du gør mig bange når du skriver sådan. xD
Men jo har slettet den der hed public_html for at kunne ligge et nyt layout ind. Det virkede bare ikke helt efter planen.

Zjapper: Vil jeg prøve.

EDIT: Hjalp ikke så meget udover filen blev til .html format selvfølgelig.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "DrEAz" (29.04.2007, 16:51)

8

søndag, 29. april 2007, 17:13

Hmm, prøv at kontakte din webhost, og spørg dem om de ikke er venlige at resette dit webhotel :))

Mvh.

9

søndag, 29. april 2007, 18:04

Nej det går ikke, alle familiens emailadresser er der og sat osv.

Men min papa har lige bestilt flash hjemmeside til 30k så de må vel fikse det. :P

10

søndag, 29. april 2007, 19:56

Citeret

Originally posted by DrEAz
Nej det går ikke, alle familiens emailadresser er der og sat osv.

Men min papa har lige bestilt flash hjemmeside til 30k så de må vel fikse det. :P

Må jeg røre dig?

Nå, når nu de har fundet ud af det, kan du så ikke lige skrive løsningen her?

Mvh.

11

søndag, 29. april 2007, 20:37

Eh hvordan skulle den forstås? ;o
Anyways de laver den jo fra deres egne kontorer går jeg udfra men kunne da emaile dem.

12

søndag, 29. april 2007, 21:35

Nu skulle en genetablering af hotellet ikke just påvirke e-mailadresserne.

13

søndag, 29. april 2007, 23:31

Lav mappen der hedder public_html, og prøv at lave layoutet igen. :)

Kan være at det virker. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.