Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 24. april 2007, 20:07

Ja, så lykkedes det vidst endelig at få gjort et nyt webdesign færdigt.

Der fifles dog stadig med lidt detaljer i ny og næ, men konceptet er som sådan færdigt.

Designet er fremvidst i seneste blogindlæg, som besøges på min hjemmeside (klik nedenfor).

http://zerenity.dk/

3

onsdag, 25. april 2007, 07:40

He. jeg var da en af dem der sprang over i første omgang...

Jeg syntes egentligt at desginet er ret fedt, kan godt lyde det rå look og at det hele er holdt i ret kontrastrige sort/hvid.
Ideen med en mørk mandesektion og en lys pigesektion er også ret god - ja det virker vel i det hele taget rimeligt fedt.

Der hvor jeg kan have mine forbehold er når der skal præsenteres varer - det bliver svært uden at bryde det s/h! Og siden designet er fedt grundet sin relative simpelhed, dette kan også give lidt bøbvl når/hvis der skal være sider med et reelt tekstindhold som kan blive svært at få passet ind i temaet.

Bare lige lidt kort.....

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

onsdag, 25. april 2007, 08:03

Citeret

Originally posted by jacobask
He. jeg var da en af dem der sprang over i første omgang...

Jeg syntes egentligt at desginet er ret fedt, kan godt lyde det rå look og at det hele er holdt i ret kontrastrige sort/hvid.
Ideen med en mørk mandesektion og en lys pigesektion er også ret god - ja det virker vel i det hele taget rimeligt fedt.

Der hvor jeg kan have mine forbehold er når der skal præsenteres varer - det bliver svært uden at bryde det s/h! Og siden designet er fedt grundet sin relative simpelhed, dette kan også give lidt bøbvl når/hvis der skal være sider med et reelt tekstindhold som kan blive svært at få passet ind i temaet.

Bare lige lidt kort.....

/ask

Men tak, fordi du kom tilbage med en kommentar :)

Ikke meget ved, når folk ikke gider at smide et par ord med på vejen. Det er ærgeligtalt blevet normen her på tweak, imo.

Anyways, siden ville ikke, hvis den skulle produceres, skulle indeholde megen tekst. Kollektionssider for tøj synes jeg generelt ikke indeholder store tekstmængder.

Ellers har du ret i varepræsentationen, men tror måske dette kan laves nemt nok, sådan at s/h kun bliver brudt ved mouseover på billedet. Ja, eller noget helt andet. Som min chef siger, en eller anden smart feature :crazyeyes:

Men igen, thanQ :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (25.04.2007, 08:04)

5

onsdag, 25. april 2007, 08:18

Citeret

Originally posted by Macimuz

Ikke meget ved, når folk ikke gider at smide et par ord med på vejen. Det er ærgeligtalt blevet normen her på tweak, imo.

Anyways, siden ville ikke, hvis den skulle produceres, skulle indeholde megen tekst. Kollektionssider for tøj synes jeg generelt ikke indeholder store tekstmængder.

Ellers har du ret i varepræsentationen, men tror måske dette kan laves nemt nok, sådan at s/h kun bliver brudt ved mouseover på billedet. Ja, eller noget helt andet. Som min chef siger, en eller anden smart feature :crazyeyes:

Ja, jeg må indrømme at jeg ofte ikke lige for svaret med det samme, hvis jeg ser en noget jeg har kommentarer til bliver svaret ofte udskudt til jeg har tid til at lave en ordentlig kommentar.

Du har nok ret at varepræsentationen kan klares med mouse-over effekter eller evt. med en "album-style" lidt ala den du bruger på din egen side under portefølje. Her kunne der måske også blive plads til lidt detaljetekst uden at bryde designet, da man alligevel er blevet trukket lidt ud af context når billedet skal ses.

/aks

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

onsdag, 25. april 2007, 09:33

Citeret

Originally posted by jacobask

Citeret

Originally posted by Macimuz

Ja, jeg må indrømme at jeg ofte ikke lige for svaret med det samme, hvis jeg ser en noget jeg har kommentarer til bliver svaret ofte udskudt til jeg har tid til at lave en ordentlig kommentar.

Du har nok ret at varepræsentationen kan klares med mouse-over effekter eller evt. med en "album-style" lidt ala den du bruger på din egen side under portefølje. Her kunne der måske også blive plads til lidt detaljetekst uden at bryde designet, da man alligevel er blevet trukket lidt ud af context når billedet skal ses.

/aks

Skal have lavet et produktark også, hvilket WebT også har efterspurgt i min blog.

Men egentlig, så kunne man godt forestille sig et site i flash. En ting som tøjkollektioner, synes jeg passer okay ind i en flash-løsning.

Meen, det bliver nok ikke ved andet end et røvfuld templates.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.