Hardstyler

Gæst

1

søndag, 15. april 2007, 19:33

hey allesammen

jeg står og ska nok igang med en XXX hjemmeside, men har lidt på fornemmelsen der er speceille regler med film/pics og betalinger og mere. har kigget rundt på nettet men kan intet finde om det, så hvis der er nogen der kender noget til det må i meget gerne lige linke til det eller skrive det.

på forhånd tak

2

søndag, 15. april 2007, 19:46

Hvad tænker du på mere specifikt? For normal copyright gælder selvfølgelig, men det går jeg ud fra, at du ved.

Så du kan jo kun putte billeder på siden, du købt eller taget (eller billeder med Creative Commons licens eller lignende.)

Der er vist mange sider, der tilbyder små billedpakker med vandmærker, som selvfølgelig fungerer som reklame for dem. Og så fungerer hele XXX verden ved, at man reklamerer på og indgår aftaler med andrer sider. Læste engang en artikel om en 16-årig dreng, der havde tjent mange millioner på det. 8o

Hardstyler

Gæst

3

søndag, 15. april 2007, 23:01

hehe

Ja men tænkte mere på at jeg ska tilbyde film osv, men ska man kæbe rettigheder til hver enkelt af dem specielle steder eller kan man bare købe den selv og så tilbyde andre at se den på ens side?

Ska selvf ha gang i det på en måde så jeg kan tjene nogle penge på det ja!

4

mandag, 16. april 2007, 08:22

Citeret

Originally posted by Hardstyler
hehe

Ja men tænkte mere på at jeg ska tilbyde film osv, men ska man kæbe rettigheder til hver enkelt af dem specielle steder eller kan man bare købe den selv og så tilbyde andre at se den på ens side?

Ska selvf ha gang i det på en måde så jeg kan tjene nogle penge på det ja!

Du må ikke bare købe filmene/billederne og sælge videre. Det er de almindelige ophavsrettigheder der gælder der. Du skal eje rettighederne (eller have en aftale med dem der har rettighederne) for at kunne vise dem på din hjemmeside!

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.