1

mandag, 2. april 2007, 14:05

Efter en lille snak med TheNix, gik jeg igang med at lave dette:
Nå men hvad synes i? (der vil muligvis blive fortaget nogle ændringer)

Direkte: http://img19.imageshack.us/img19/75/staacksdesigntc7.jpg

Nu mangler jeg bare at finde en super koder :lol:

2

mandag, 2. april 2007, 14:13

Har det stadig sådan med de signaturer at den dag de er lavet fra bunden af så syntes jeg det er nice indtil da er jeg egentlig lidt careless. Syntes ikke der er meget i at tage nogle billeder fra nettet og smække sammen men det da fair nok :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

mandag, 2. april 2007, 15:03

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Har det stadig sådan med de signaturer at den dag de er lavet fra bunden af så syntes jeg det er nice indtil da er jeg egentlig lidt careless. Syntes ikke der er meget i at tage nogle billeder fra nettet og smække sammen men det da fair nok :)

Hvad snakker du om, alt er lavet fra grunden! (ligesom mine signatures)
Kan godt sende dig psd filen til dette weblayout, hvis du ikke tror på mig!

ANG. signatures:

Citeret

Originally posted by S.STAACK

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Bruger kun photoshop CS2 :9xo

Laver du dem egentlig fra start af?

Eller kombinere du en masse billeder. Sådan kunne det i hvertfald godt se ud.

Ellers er min favorit stadig den røde, selvom Angelina's øjne er svære at sige nej til ;)

Anyways, så håber jeg at kunne få Photoshop CS3 på arbejde. Den er så meget mere sej til CS3

De fleste er 100% hjemmelavet, som det der er i min signatur lige pt. det samme gælder butterfly (på nær sommerfuglen self. ;)) Har brugt mange måneder på at håndtere brushtool, så jeg kan få store abstrakte/hårde brushes til at ligne 3d elementer, ved hjælp af blending options og contrast ;)

I nogle af mine sigs er der brugt bider af abstrakte renders, som jeg har fået tilladelse til at bruge, dog bruger jeg kun små udklip fra de renders og tilføjer så bruhes :9xo

Den "røde" som du godt kan lide, er lavet ved hjælp af stilarten "metal", som basis bare er nogle kasser/former du laver med pen-tool/lasso tool, og får det så til at se 3d ud ved hjælp af massere af blending options, skygger og teksture/scanlines.

Der skulle da ikke være de helt store opdateringer i cs3 vel?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (02.04.2007, 15:04)

4

mandag, 2. april 2007, 15:33

Det var skam ikke for at fornærme dig og var mest mod signaturerne jeg tænkte det. Måske lidt skidt formuleret. Men det jeg mente var egentlig at jeg syntes det er federe hvis man selv laver alt og ikke bruger prereders af forskellige figurer :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

mandag, 2. april 2007, 15:44

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Det var skam ikke for at fornærme dig og var mest mod signaturerne jeg tænkte det. Måske lidt skidt formuleret. Men det jeg mente var egentlig at jeg syntes det er federe hvis man selv laver alt og ikke bruger prereders af forskellige figurer :)

Som jeg sagde er 8 ud af 10, 100% hjemmelavet, 1 ud af 10 har jeg brugt bider af c4d renders, som er lavet i sammearbejde med ven, som er en haj til det der.
Og i 1 ud af 10 bruger jeg fx en sommerfugl, et billed fra en film og klipper det ud, og indsætter det på en baggrund som er 100 procent hjemmelavet.
Så har selv lavet alt, ved ikke hvor du får det andet fra :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (02.04.2007, 15:44)

6

mandag, 2. april 2007, 17:43

Hed du The Nix før?

Ellers er det et ganske lækkert design, hvor jeg dog synes den blå skrå dims nok er brugt end tand for meget. Føles lidt som om den absolut skal med på alle kasser enten skrå eller lodret. Det er måske en smagssag, men tror jeg ville begrænset brugen af den :)

Godt at se, at der tages højde for 1024x768.

Selve din lorem ipsum tekst er dog ret sværd at læse.

De bokse til login kunne med fordel også passe mere ind i designet ;)

7

mandag, 2. april 2007, 18:36

Citeret

Hed du The Nix før?

Ellers er det et ganske lækkert design, hvor jeg dog synes den blå skrå dims nok er brugt end tand for meget. Føles lidt som om den absolut skal med på alle kasser enten skrå eller lodret. Det er måske en smagssag, men tror jeg ville begrænset brugen af den :)

Nej Der er en anden bruger herinde der hedder TheNix ;)

Ja kan godt være den er brugt for meget, det blå bånd altså, lorem ipsum, brugte jeg bare for at få lidt fylde, hved ikke hvordan nyhedsbaren skal opbygges, og ved ikke om der er brug for den login (er ikke koder så aner det ikke)

Mangler stadigvæk en koder! (betaler self. for det :9xo)

8

mandag, 2. april 2007, 21:51

Citeret

Citeret

Hed du The Nix før?

Ja kan godt være den er brugt for meget, det blå bånd altså, lorem ipsum, brugte jeg bare for at få lidt fylde, hved ikke hvordan nyhedsbaren skal opbygges, og ved ikke om der er brug for den login (er ikke koder så aner det ikke)

Okay, så har du lavet hans signatur ?

Kunne bare lige huske at have set hjemmesidens banner før :razz:

9

tirsdag, 3. april 2007, 20:09

Citeret

Citeret

Citeret

Hed du The Nix før?

Okay, så har du lavet hans signatur ?

Kunne bare lige huske at have set hjemmesidens banner før :razz:

Nej har skam selv lavet min sig. S.STAACK har bare kørt videre på samme concept ;)

S.STAACK
som jeg også skrev til dig super design. Kunne godt tænke mig og se det med en lysere baggrund som f.eks. noget ala tweak.dk's måske?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

10

tirsdag, 3. april 2007, 20:37

Prøver at lave lidt forskellige ændringer :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.