1

tirsdag, 13. marts 2007, 18:16

Ja.. jeg står med en ide som skal ud i livet.. jeg søger en til at kode og designe en brugervenlig side! Med mulighed for betaling online, login system og hvad der ellers hører til.
Vi kan snakke nærmere omkring detaljerne.

Vær god til dit arbejde og hav noget at kunne vise frem.

Betalingen kan vi snakke om.

er at træffe på
mail : Sebastian.tp@gmail.com
msn: sebber@jubiimail.dk

Mvh.
Sebastian Petersen

2

tirsdag, 13. marts 2007, 18:19

Snakker vi om betalings arbejde?

I så fald, hvad ligger hyren på? :)

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

3

tirsdag, 13. marts 2007, 20:28

Ja, kunne egentlig også godt tænke mig at vide, hvad man forventer at ville betale for en løsning?

Formoder jo sådan set der er tale om et website med et CMS bag samt en betalingsgate-way ?

4

tirsdag, 13. marts 2007, 22:00

Vi har fået et godt tilbud på et samlet skræddersyget system for 1700, som vil blive svært at afslå... Men i skal være velkomne til at kontakte os, torsdag engang er dog deadline.

Det vi overordnet skal bruge..

design
loginsystem
vælge varer - og betale (bankoverførsel i første omgang, ingen planer om dankort endnu.)
og rimelig nem administration af bestillinger

Altså en komplet side.. men det er ikke produkter man bestiller fra lager osv.. det er en service.

CMS system er ikke en nødvendighed da der ingen planer er om at ændre i noget.. og hvis det er kan vi godt selv en smule kodning til at ændre i teksten hist og her osv..

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "*.*SeBBer*.*" (13.03.2007, 22:05)

5

tirsdag, 13. marts 2007, 22:42

Citeret

Originally posted by *.*SeBBer*.*
Vi har fået et godt tilbud på et samlet skræddersyget system for 1700, som vil blive svært at afslå... Men i skal være velkomne til at kontakte os, torsdag engang er dog deadline.

design
loginsystem
vælge varer - og betale (bankoverførsel i første omgang, ingen planer om dankort endnu.)

Altså en komplet side.. men det er ikke produkter man bestiller fra lager osv.. det er en service.

CMS system er ikke en nødvendighed da der ingen planer er om at ændre i noget.. og hvis det er kan vi godt selv en smule kodning til at ændre i teksten hist og her osv..

er det privat eller erhverv i fået tilbud fra? :rolleyes:

er bare lidt nysgerrig.. :D

6

onsdag, 14. marts 2007, 07:14

Citeret

Originally posted by *.*SeBBer*.*

design
loginsystem

For den shat penge tror jeg ikke nogen herinde har hverken tid eller lyst (mig selv inkl.).

Kan dog sige med dankortbetaling, så er Dibs rigtig dyre på det område, især, hvis Visa/dankort skal være en mulighed. Hold også nallerne fra Scannet.

Citeret

Originally posted by GiZzZa
er det privat eller erhverv i fået tilbud fra? :rolleyes:

er bare lidt nysgerrig.. :D

Det kan snart ikke være andet end privat, da et firma næppe ville sælge en skræddersyet løsning så billigt.

De fleste firmaer tager gerne 5-800 kr. på timebasis. Et design kan sagtens tages 5-10 timer at få på plads. Det kommer selvf. an på kravene til siden osv.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (14.03.2007, 07:18)

7

onsdag, 14. marts 2007, 15:22

Ja... ved godt det er billigt..

det er en lige færdiguddannet webdesigner som har brug for referencer..

Men tak for responsen drenge ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.