Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 9. marts 2007, 15:35

Nu er jeg så næsten blevet færdig med selve html og css delen, så er det kun php delen der mangler :)

Jeg har fået en del good feedback fra Ask og Mazimuz (Ja, det navn kan jeg ikke stave til :P), men jeg vil gerne høre hvad i andre synes ? :)

Jeg er faktisk blevet godt tilfreds med denne hjemmeside !

Jeg vil helst undgå kommentar som "Den er for simpel", da denne hjemmeside er ment som en blog, og den skal ikke være så advanceret igen :D

På forhånd tak for den konstruktive kritik :P

http://9designs.dk/blog2/

[img]http://uploadit.hotserv.dk/view.php?id=386[/img]

Denne hjemmeside er optimeret til Firefox 2.0 med en opløsning på 1280x1024.

Så hvis i finder nogle fejl i andre browsere og opløsningerne, så nævn det gerne !

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

2

fredag, 9. marts 2007, 16:23

Må indrømme at jeg ikke syns at den er videre spændende.

Skrifttypen er efter min mening for ordinær til et logo. Det er selvfølgelig en smagssag og skal ikke kunne sige om det er ment som et logo, men det siger ikke ret meget og mangler sårn lidt "personlighed". Det kan nemt gøres med en lidt anderledes skrifttype som century gothic eller lign.

Siden er ikke helt centeret i min opløsning (1280x768). Der er omkring 2-3 cm mere afstand til kanten i højre side end der er i venstre

Og så syns jeg farverne på menuen er lidt fesne, men det er igen en smagsag.

3

fredag, 9. marts 2007, 16:23

Kunne være dejligt hvis du kunne centrere den! Udfra hvad jeg kan se er den ikke centreret! men ellers flot - Synes topbanneret gir lidt forvirrende over det - det irriterer mig lidt, men den er flot lavet! Måske lav nogle lidt flottere knapper end de der grå/blå nogle - det virker lidt frontpage-fesent agtigt!

Ellers thumbs uP! :hb:

Seneste tests og artikler

0

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er afløseren til Cookie Clicker

To danskere har udviklet onlin
Læs Mere

0

G.SKILL Ripjaws 4 DDR4 hukommelse runder 4000MHz

G.SKILL og Shamino har opnået
Læs Mere

0

EVGA med tre X99 bundkort til Haswell-E

EVGA har annonceret deres X99
Læs Mere

2

NVIDIA sabler prisen på deres GeForce GTX TITAN-Z grafikkort

NVIDIAs absolutte top model in
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.