Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 25. februar 2007, 16:57

Jeg har lidt spørgsmål omkring Adsense, som jeg håber på at jeg kan få besvaret (og ja, har søgt på google til at starte med - men kunne ikke finde noget).

Til alle dem som kender til det, så ved I at når man logger på, så er fx "Adsense til indhold" delt op i 5 kolonner.

Sidevisninger - Klik - Side-CTR - Side-eCPM - Indtjening

Sidevisninger, klik og indtjening giver jo sig selv. Men har ikke helt kunnet forstå hvad side-CTR og side-eCPM går ud på. Jeg ved at side-CTR er antal klik pr. 1000 i %, men hvad kan man bruge det til? Er er godt have en høj side-CTR ? Giver det flere penge på klik?

Der står lidt om hvad eCPM er på deres side, men forstår det stadig ikke helt. Giver det flest penge ved at man har mange sidevisninger fx 1000 pr. dag og så måske 100 klik eller 100 visninger pr. dag og så 20 klik? Så kort sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man tjener fleste penge på det.

Har læst noget med at man skal have tjent 50$ på både Adsense til indhold og AdSense til søgning for at kunne få pengene udbetalt. Er det så kun første gang, når man skal have pengene udbetalt eller hver eneste gang? Folk bruger jo ikke så meget Adsense til søgning.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.