1

søndag, 25. februar 2007, 12:30

Hej.

Jeg har lavet en ny hjemmeside, og jeg vil høre hvad i mener om den ?

Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, jeg synes der mangler et eller andet, men jeg ved ikke hvad :S

Her er linket: http://9designs.dk/blog/

Jeg skulle måske lige sige, jeg skal kun have vuderet selve designet, da jeg ikke har lavet menuerne endnu :P

Jeg synes bare selve indholdet mangler et eller andet :S

Husk konstruktiv kritik :)

Ja, det ligner meget Mazimuzs gamle design :D Jeg har fået en del inspiration fra ham :P

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dumpen" (25.02.2007, 12:37)

2

søndag, 25. februar 2007, 13:40

Syntes det er lækkert. Dejligt simpelt, hurtig og overskueligt. Syntes ikke der er nogen grund til at lave den mere "fancy".

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

søndag, 25. februar 2007, 13:47

Det er ærgeligt at billedet i banneret, er så dårlig kvalitet.
Teksten i banneret er heller ej så pæn med den stroke effekt, prøv at finde på noget lidt mere unikt :)

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

4

søndag, 25. februar 2007, 13:50

Enkel - næsten for enkel imo. Ikke en side der appellerer til, at det er noget jeg vil kigge nærmere på.
Og så ville en præcis centrering se bedre ud. Hos mig er forskel på ca. 1 cm ift. midten !

5

søndag, 25. februar 2007, 14:36

Citeret

Originally posted by Bentzin
Enkel - næsten for enkel imo. Ikke en side der appellerer til, at det er noget jeg vil kigge nærmere på.
Og så ville en præcis centrering se bedre ud. Hos mig er forskel på ca. 1 cm ift. midten !

Synes også det virker lidt spøjst den ikke er helt centreret...

Derudover synes jeg det er svært at vurdere når der ikke er lidt mere at tage udgangspunkt i

For mig fungerer banneret ikke rigtigt, passer ikke til navnet - forventer noget design.

Din menu, ikonernes baggrund er vist ikke helt den samme som menuen, får i hvert fald nogle firkantet kasser hist og her
Og synes personligt at ikoner og tekst burde stå på linje med hinanden

Derudover skriver du selv det ligner macimuzs gamle en anelse, synes det ligner lige en tand for meget.... måske bare mig?

Ellers har jeg absolut ikke noget mod simpelt, et meget typisk design her i blogger tiden - og det fungerer ganske fint, men kunne som sagt godt tænke mig at se lidt mere, altså fx hvordan dine blog indlæg skal se ud osv, det er jo de små detaljer der gør den store forskel

6

søndag, 25. februar 2007, 14:41

Altid rart man kan inspirerer andre :) (Men lad nu være med at lave det til en halvidentisk kopi).

1. Måske en konstant farve eller et gratient til baggrunden ville være bedre. Synes ikke de tern er alt for heldige.

2. Billedet i dit banner er desværre umådeligt dårligt, hvilket faktisk er det, som efter min mening, ødelægger mest.

3. En form for outline af designet kunne være fedt. Eksempelvis "outer glow" i form af grå. Det samme gælder menubaggrunden, den kunne også godt tåle en tydeligere kant (ligesom på mit gamle site).

4. måske lidt mere afstand imellem menu og brødtekst samt mere afstand mellem brødtekst og ydrekanten af designet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (25.02.2007, 14:53)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.