Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. februar 2007, 13:08

Haii jeg ville gerne kunne
1. sætte flere flash film ind på en side jeg er ved at lave hvordan gør jeg det?

2. kunne sætte nogle mærker i filmen så jeg kan sprænge frrem og tilbage ved links eller ligne.!

Tak på forhånd!

Ps. er joomla cms

2

fredag, 23. februar 2007, 13:16

Citeret

Originally posted by Casper Lynge
Haii jeg ville gerne kunne
1. sætte flere flash film ind på en side jeg er ved at lave hvordan gør jeg det?

2. kunne sætte nogle mærker i filmen så jeg kan sprænge frrem og tilbage ved links eller ligne.!

Tak på forhånd!

Ps. er joomla cms

Når du siger flere flashfilm, mener du så forskellige film på samme placering?

3

fredag, 23. februar 2007, 14:42

Jeg mener at der skal være en film med flere mærker i denne film så man sætter et mærke i den så kan skifte dertil.
Check denne link der er et eks.
på ishøjs hjemmeside:

Ishoej kommune

under se webtv på ishoej kommune!

Klik der!!!!!

4

fredag, 23. februar 2007, 15:12

Citeret

Jeg mener at der skal være en film med flere mærker i denne film så man sætter et mærke i den så kan skifte dertil.
Check denne link der er et eks.
på ishøjs hjemmeside:

Ishoej kommune

under se webtv på ishoej kommune!

Klik der!!!!!

Mener du den der popup?

Det er vidst ikke helt flash, og der er nogle fejl i den, så det ikke virker i FF.

Men det kan nu sagtens laves via flash, hvor den kan sende nogle variabler med, som peger til en givet film, som den henter fra en givet lokation på serveren.

5

fredag, 23. februar 2007, 16:10

oki nice men kan du fortæle mig hvordan?

6

fredag, 23. februar 2007, 16:35

Citeret

oki nice men kan du fortæle mig hvordan?

Jeg er dog ikke så godt inde i det tekniske, men man skulle kunne sende variable frem og tilbage. Eller simpelthen bare sende variabler, som efterspørger en specific .swf fil.

Men vi er inde på et område, som jeg dog ikke kan forklare, beklager.

7

fredag, 23. februar 2007, 16:43

Oki det er bare iorden jeg skal sku nok finde en løsning!..

Men tak alligevel!...

8

fredag, 23. februar 2007, 17:04

Hvis du kigger i sticky'n i denne sektion af forummet, så kan du måske finde hjælp på de links, som er at finde under punktet "flash".

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.