1

torsdag, 15. februar 2007, 16:04

Haii vil gerne have nogle kommentarer på mine sider som er på min Signatur...
men bid mærke i det ikke er alle der er fuldstændig færdige dem jeg vil høre kommentarer på er www.casperlynge.hotserv.dk www.joomlaskole.hotserv.dk

På forhånd tak.

2

søndag, 18. februar 2007, 11:05

www.joomlaskole.hotserv.dk

Simpelt standard portal design synes jeg, med de fordele og ulemper det nu engang giver.

Banneret kan jeg rigtigt godt lide, men det knækker dog lidt da det er en produktionsskole,,, og der står

Citeret

"Produktionsskoler tilbyder undervisningsforløb, der er baseret på praktisk arbejde"

Så passer banneret ikke rigtigt til det længere.

Kasserne på siden burde efter min mening starte lige og slutte så der var en lige linje fra banneret og ned igennem siden - hvis det giver mening

http://www.casperlynge.hotserv.dk/
Designet ser monster underligt ud hvis det kommer i en skærmopløsning over 1024 - evt noget absolute position der ikke helt virker efter hensigten...

Derudover ser bunden ret mærkelig ud i alle opløsninger..

Selve temaet er ok synes jeg, stilrent og gennemført - dog synes jeg der er rimeligt mange menuer rundt omkring...

3

mandag, 19. februar 2007, 07:39

Tak for det jeg kan godt se hvad du mener det med banneret på www.joomlaskole.hotserv.dk
Det må jeg lige kigge på!.

Med Hensyn til www.Casperlynge.hotserv.dk
har jeg set at det ser lidt mystisk ud!...

Mange tak for hjælpen!...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.