Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

flying-trickster

Gæst

1

fredag, 9. februar 2007, 01:24

Hey.
Når man bare klikker på billederne under video sektionen på min side gider det ik at åbne, som det plejer. Altså hvor den spørger "åbn med WMP eller Gem..", eller sådan noget. Der sker ikke rigtig noget. Man kan godt ved at højreklikke og vælge gem. Men hvorfor virker det ikke ligepludselig? Jeg har ikke ændret på noget :boxed:

Edit: Hurtig link til siden www.flying-trickster.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "flying-trickster" (09.02.2007, 01:25)

2

fredag, 9. februar 2007, 07:00

En bestemt film du har problemer med den øverst under videos åbner direkte i medieplayer ved mig.

Kan være du har slået noget fra i din browser så den ikke gør det måske...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

flying-trickster

Gæst

3

fredag, 9. februar 2007, 12:38

Nårh. ved mig åbner det i selve iframe'n, men der kommer intet. Hvis jeg vælger target som _blank, kommer der et nyt vindue frem med adressen ...../videonavn.wmv uden at videoen åbner X(
Er det så normalt for andre, at deres enten automatisk åbner i WMP eller gemmer?

4

fredag, 9. februar 2007, 17:36

Hos mig åbner den automatisk i WMP.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

flying-trickster

Gæst

5

fredag, 9. februar 2007, 17:54

Nårh. Okay, det er nok bare mine indstillinger så. Om det så er Firefox eller WMP, ved jeg ikke.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.