Ganske fint.
Synes dit banner ser rigtigt flot ud, og fin harmoni i farverne mellem logo og banner, samt resten af siden.
Opbygningen er jo efterhånden rimeligt velkendt og afprøvet på WWW, så det er også helt fint.
Linksne, anden farve end standard blå, især over i menuen, derudover ville det være rart at kunne se i menuen hvor man var henne på siden.
Jeg ville nok sætte lidt mere margin/padding på rundt omkring, fx ved billedet inde i teksten, teksten lægger meget tæt opad det, og synes generelt det kommer til at se lidt for sammenklemt ud. Ligeledes lidt mere margin på overskrifterne tror jeg ville gøre underværker.
Svært at sige meget mere før der er nogle flere sider der virker, så kan man sige lidt om sammenhæng osv.
Endnu engang vil jeg dog mene at det ville være fedt hvis du gik over til DIV og rent css i stedet for tables, forholdsvis nemt at gå til på et site som dette (sikkert ved at være træt af at høre det

)
Edit:
Så lige der var anbefalet "knapper" til links, gætter på der menes grafiske knapper- fy-føj heh, men ja de trænger til en gang styling, evt med grafisk baggrund - men knapper er et fy-ord i min verden