Originally posted by Dumpen
Måske skulle "Produkter" skulle Produkter (det blå med smarttable) være i højre side ligesom på forsiden ved nyhederne.
Helt enig i det, det virker meget roddet hvis man går fra forsiden til produkter at det hopper frem og tilbage!
Menuen synes jeg også er for tam, menubaren kunne generelt godt være lidt højere og evt fed skrift. Derudover ville det være rart, at det punkt man er inde under, blev markeret på en måde, evt samme stil som ved hover.
Forsidens news box kunne godt bruge lidt padding, så teksten inde i boksen ikke står lige op ad kanterne. Ligeledes kunne overskriften godt være en anelse mere spændende.
Selve sidens baggrund bliver noget skindende i høje opløsninger, evt nedtone det hvide lidt hen imod det grå.
Banneret, Synes ikke rigtigt det er så fikst at der står smartpap to steder, og det skråtstillede type-logo skaber efter min mening utroligt stor harmoni i toppen. Skal det være skråtstillet og stå der, vil jeg gøre det sådan så man kunne trække en lige linje fra toppen af den blå cirkel til toppen af typelogoet og det samme med bunden
Det kunne måske være en god ide, at få nogle billeder ind hist og her, det er sjældent folk bliver imponeret af en masse tekst uden billeder på WWW
Hvis man må kommentere lidt på teksten også "Velkommen til Smartpap's hjemmeside, stedet der vil gøre din bilferie mere problemfri." Først tænkte jeg lige hvad pokker snakker de om? Pap og bilferie? Jeg ville nok lige få flettet det med pap ind i første sætning der. Derudover på det tekstuelle niveau, synes jeg , at I skal bestemme jer for om I vil anvende personlig stil eller ej, nogle steder står der virksomheden ønsker, andre steder vi og vores produkter osv, det er vigtigt at holde en konsistent stil hele vejen igennem sitet, tekstuelt såvel som æstetisk.
Sidst men ikke mindst, hvis I vil gøre sitet lidt mere korrekt sådan jf teorier og standarder, kunne I gå over til CSS design evt.
Det var en lang smøre, håber I kan bruge noget af det