1

torsdag, 25. januar 2007, 15:11

Hey jeg ville bare lige høre jeres vudering af min hjemmeside på www.nspxtra.dk der kommer snart osse en upload funktion på nspxtra.dk/upload :)

2

torsdag, 25. januar 2007, 16:12

:9xo

jeg kan godt lide den enkel og let at finde ud af.

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

3

torsdag, 25. januar 2007, 16:26

Flot og overskuelig, men hold dig til et sprog.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

4

torsdag, 25. januar 2007, 16:49

Jeg er enig med KTS. Udmærket! :cheers:

Men det kunne måske være du kunne finde en lidt mere spændende menubar. :)

Og så hedder det 'Forum' - Fora er flertal, og du har jo kun ét. ;)

EDIT: Har lige tilføjet nogle bogstaver i din overskrift, så det bliver til "Vurdering". ;)

5

torsdag, 25. januar 2007, 16:49

Jeg siger tak (: Kom med flere ting hvis i har nogle forbedringer og sådan noget :clap:
Men så vidt jeg kan se er det hele dansk undtagen forumet ik?

Edit: Lagde lige mærke til det nu :oops: men tak ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tyl3r" (25.01.2007, 16:56)

6

torsdag, 25. januar 2007, 21:14

Et par småting...

Menuen som nævnt, synes den er alt for stor og klodset, bare en mindre skrifttype ville gøre underværker!

Forsiden, virker meget rodet for mig - da der ikke er noget i den 3 boks kunne den evt slettes ... derudover ville det være pænt hvis boksene var lige høje - det ville give en mere æstetisk og harmonisk oplevelse af siden.

Derudover er der som der bliver sagt en god blanding af engelsk og dansk (på alle siderne) som virker lidt ugennemført

Er det forresten tilladt at fjerne copyright notits på Seditio CMS? ved man må hvis man køber commercial license

Men som der også bliver sagt synes jeg siden er fin overskuelig, og nem at gå til, standard klassisk design som man ikke kan gå galt i byen med. Nogen vil sikkert sige det er lidt kedeligt, men det tror jeg nu er en smagssag, synes ikke det er slemt

7

fredag, 26. januar 2007, 07:11

Jo det er meget ulovligt endda! Men jeg har købt licens gav kun 50 $ så det er ikke så meget... Men ellers tak for besvarelsen

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.