Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 18. januar 2007, 20:43

Er der nogen herinde der har lidt styr på logo'er ?

Jeg står og mangler et Logo som jeg kan bruge både på min hp samt et visitkort,

Det er en it-support relateret side ( ved ikke om man må poste links, så venter til jeg hører om det er ok )

Havde tænkt på et billede af noget hardware (cpu,gxf m.m) blandet ind i hinanden, men har ikke rigtig evnen til at lave sådan noget.

Hvis det er nogen der vil gider hjælpe ville jeg blive meget glad.

:rules:

2

torsdag, 18. januar 2007, 20:45

hmm... jeg kan vel godt lige kigge på det og se om jeg kan hjælpe! her er min msn: narthoron@hotmail.com... vi kan lige kigge på det, hvis det er noget

"Play like it's your last play!"

3

torsdag, 18. januar 2007, 21:46

Husk, at logo'er altid bør være skalerbare, især fordi det skal bruges i forskellige formater. Ergo, billeder af hardware, er en dårlig idé.

Dertil bør et logo være rimeligt simpelt, og det vil derfor også være nemmere at skalere.

Ville gerne hjælpe, men er tralvt optaget på arbejdspladsen.

4

torsdag, 18. januar 2007, 23:31

Citeret

Originally posted by Macimuz
Husk, at logo'er altid bør være skalerbare, især fordi det skal bruges i forskellige formater. Ergo, billeder af hardware, er en dårlig idé.

Dertil bør et logo være rimeligt simpelt, og det vil derfor også være nemmere at skalere.

Enig, paco hjælper lidt til lige nu, men hvis jeg har brug for mere hjælp håber jeg på du gider hjælpe :o)

5

fredag, 19. januar 2007, 07:00

Citeret

Originally posted by BaCoNmAn

Citeret

Enig, paco hjælper lidt til lige nu, men hvis jeg har brug for mere hjælp håber jeg på du gider hjælpe :o)

Har i hvertfald bedre tid på hænderne her i weekenden :)

6

fredag, 19. januar 2007, 17:13

Citeret

Citeret

Originally posted by BaCoNmAn

Citeret

Har i hvertfald bedre tid på hænderne her i weekenden :)

Du siger bare til hvis du er frisk på en lille opgave, altid fedt at have mere at vælge imellem :clap:

7

mandag, 22. januar 2007, 20:33

Desværre har paco lidt travlt med lektier m.m.
Så hvis der er andre der er friske på at give det et forsøg, så er al hjælp velkommen og modtages med kyshånd .. PFMT

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.