Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. januar 2007, 20:01

Ja, naf-clan har lavet en hjemmeside http://naf-clan.net ville lige høre jeres input... fx hvilke ideer i kunne have og hvad i syntes om hjemmesiden. Dog vil jeg sige at grunden til at der ikke står mere på hjemmesiden er fordi den kun lige er blevet lavet her i mandags.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svan" (17.01.2007, 20:10)

2

torsdag, 18. januar 2007, 08:20

Indholdet synes jeg nu er fint nok, taget i betragtning af at siden ikke er ældre.

Rent designmæssigt synes jeg ikke det er smart, at den er 100% bred - jeg ville klart foretrække måske 1000px og så en centrering. Flere og flere sider med widescreen i høje opløsninger, og så bliver siden rigtig bred, hvilket resulterer i lange tekstlinjer som ikke er rare at læse.
Ligeledes forstår jeg ikke hvorfor den er 1800px høj - 100% højde vil efter min mening give et bedre indtryk, da det er de færreste der har en så høj opløsning at de ikke får scrollbars med 1800px højde.

Derudover synes jeg lidt der mangler noget grafisk identitet (identitet generelt)
Jeg synes fx ikke jeg kan se nogen steder hvad i spiller.
Det ville hjælpe meget med et ordentligt banner med nogle grafisk elementer i, screenshots osv.

Det var lige hvad jeg havde af konstruktiv kritik i første omgang

3

torsdag, 18. januar 2007, 17:57

Synes også siden er for bred, som gør den træls at læse.
Derudover mangler der et større og mere iøjne faldende banner der fortæller lidt om jer selv.

Med den brede hjemmeside bliver den sorte baggrund meget dominerende, og siden bliver derfor utrolig nøgen at kigge på. Jeg ved godt at det burde hjælpe da du får mere tekst, men når siden er så bred, bliver det svært at udfylde så meget af siden, at baggrunden bliver dejlig at kigge på.

Ellers udmærket kodet, men det grafiske halter.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

4

torsdag, 18. januar 2007, 19:16

Problemet er at vi ikke er gode til banner, så ville lige høre om i havde nogle ideer eller programmer etc.

5

lørdag, 20. januar 2007, 01:07

Citeret

Originally posted by Svan
Problemet er at vi ikke er gode til banner, så ville lige høre om i havde nogle ideer eller programmer etc.

Photoshop? Gimp?

Edit:

Hvis det skal være lidt nemmere: Fireworks

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "asgerbj" (20.01.2007, 01:11)

6

lørdag, 20. januar 2007, 10:59

ligger inde med photoshop 7, men er ikke lige fremst god til det... jeg har egentlig også gimp men har aldrig prøvet det...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svan" (20.01.2007, 11:00)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.