1

mandag, 15. januar 2007, 09:17

Tænkte lidt på at der er flere herinde som ligger inde med personelige sider eller blogs var det ikke en ide at vi linkede lidt til hinanden.....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

mandag, 15. januar 2007, 10:23

Bestemt en god ide!

Har lige været så fræk at smide dig både på forsiden og på min link side :D og lovet folk at der er en masse PS tutorials såååå se at komme igang :pokey:

3

mandag, 15. januar 2007, 10:38

Citeret

Originally posted by WebT
Bestemt en god ide!

Har lige været så fræk at smide dig både på forsiden og på min link side :D og lovet folk at der er en masse PS tutorials såååå se at komme igang :pokey:

Hehe jeg skal gøre hvad jeg kan skal bare lige have tid til at lave dem jeg er godt nok små presset på det punkt for tiden :)

Har smidt dig på min side nu også :)

4

mandag, 15. januar 2007, 10:41

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Bestemt en god ide!

Hehe jeg skal gøre hvad jeg kan skal bare lige have tid til at lave dem jeg er godt nok små presset på det punkt for tiden :)

Det kender jeg alt for godt! har selv en masse halvfærdige ting liggende som skal ind i min blogs webudviklings kategori, meeen har bare ikke lige tid til det - hvor kan man købe 5 ekstra timer til døgnet? UPGRADES!

5

mandag, 15. januar 2007, 10:55

Citeret

Citeret

Citeret

Bestemt en god ide!

Det kender jeg alt for godt! har selv en masse halvfærdige ting liggende som skal ind i min blogs webudviklings kategori, meeen har bare ikke lige tid til det - hvor kan man købe 5 ekstra timer til døgnet? UPGRADES!

Hvis du finder et sted der forhandler det så giver du lige en lyd :D

6

mandag, 15. januar 2007, 11:42

Glimrende idé, dog har jeg ingen links på forsiden, da de forefindes under menupunktet "links", men uanset hvad, vil jeg da gerne linke til flere ;)

Linker allerede til WebT :razz:

7

mandag, 15. januar 2007, 12:20

Citeret

Originally posted by Macimuz
Glimrende idé, dog har jeg ingen links på forsiden, da de forefindes under menupunktet "links", men uanset hvad, vil jeg da gerne linke til flere ;)

Har smidt dig på min nu :)

8

mandag, 15. januar 2007, 13:02

Citeret

Citeret

Originally posted by Macimuz

Har smidt dig på min nu :)

Fair nok, så opdatere jeg også lige mine links :9xo

9

mandag, 15. januar 2007, 20:52

Så i alle tre tilføjet på http://www.9designs.dk under Links :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

10

mandag, 15. januar 2007, 23:15

Citeret

Originally posted by Dumpen
Så i alle tre tilføjet på http://www.9designs.dk under Links :)

I lige måde :)

11

tirsdag, 16. januar 2007, 07:01

Tror da vidst jeg skal have oprettet en sektion under links, som hedder Tweak eller noget i den stil.

12

tirsdag, 16. januar 2007, 08:43

Syn's jeg lyder som en fin idé. Så hvis i lyster, så put også mig på.
Så får jeg også lige smidt jer på og samtidig ka' jeg jo få opdateret mine link - det trænger de vist også til. :$

13

tirsdag, 16. januar 2007, 10:00

Citeret

Originally posted by Bentzin
Syn's jeg lyder som en fin idé. Så hvis i lyster, så put også mig på.
Så får jeg også lige smidt jer på og samtidig ka' jeg jo få opdateret mine link - det trænger de vist også til. :$

Du er med på min :) - fik også lige ryddet lidt op og tilføjet hist og her, hovedrengøring på websitet sker ikke såå tit igen heh

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.