Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 18. december 2006, 17:16

Ja, så blev jeg endeligt færdig med mit nye design (Tak til WebT og Macimuz)
Hvad syntes I om det?

www.Zjapper.dk

Mangler lige undersiderne, at få et lidt bedre flow mellem siden og logoet men ud over det er den færdig.

Nogle idéer? Og hvad syntes I om den?

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

2

mandag, 18. december 2006, 17:27

1. Der er lidt detajler der kunne tåle en kærlig hånd, så som hjørnerne af designet. Skyggen på navnet kunne også godt tåle at blive placeret rigtigt.

2. Har godt nok svært ved at skimte "copyright".

3. Nogle fine billeder, som skifter via flash, men jeg så personligt gerne, at de ikke skiftede så hurtigt, men med jævne mellemrum. Som det er nu, så sluger de al ens opmærksomhed. Egentlig bliver man meget forstyret, hvilket er uheldigt. Hvert minut kunne være en idé ?

4. Flot, simpelt og stilrent design :9xo

5. Og det var så lidt, hvad angår hjælpen til flashen :) Rart at kunne hjælpe på et område, hvor man faktisk også selv er på glat is.

6. Måske kunne den hvide boks til brødteksten få en lys grå farve i stedet?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Macimuz" (18.12.2006, 17:29)

3

mandag, 18. december 2006, 17:33

Citeret

Originally posted by Macimuz
1. Der er lidt detajler der kunne tåle en kærlig hånd, så som hjørnerne af designet. Skyggen på navnet kunne også godt tåle at blive placeret rigtigt.

3. Nogle fine billeder, som skifter via flash, men jeg så personligt gerne, at de ikke skiftede så hurtigt, men med jævne mellemrum. Som det er nu, så sluger de al ens opmærksomhed. Egentlig bliver man meget forstyret, hvilket er uheldigt. Hvert minut kunne være en idé ?

5. Og det var så lidt, hvad angår hjælpen til flashen :) Rart at kunne hjælpe på et område, hvor man faktisk også selv er på glat is.

Der er ingen copyright på billederne, men må hellere smide et link ind på en af undersiderne.

Jeg ved godt billederne skifter lidt hurtigt, men orkede ikke mere 'flash logo' efter at have brugt tre timer på det :). Laver det om i morgen, regner jeg med.

Hjørnerne på designet - Hvis du mener de er lidt 'hakkede' så ja - Kan simpelthen ikke huske hvordan man gør dem mere clean.

- Tak :)

Og tak for kritikken.

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

4

mandag, 18. december 2006, 17:36

Citeret

Originally posted by Zjapper

Citeret

Originally posted by Macimuz

Der er ingen copyright på billederne, men må hellere smide et link ind på en af undersiderne.

Jeg ved godt billederne skifter lidt hurtigt, men orkede ikke mere 'flash logo' efter at have brugt tre timer på det :). Laver det om i morgen, regner jeg med.

Hjørnerne på designet - Hvis du mener de er lidt 'hakkede' så ja - Kan simpelthen ikke huske hvordan man gør dem mere clean.

- Tak :)

Og tak for kritikken.

Mente nu copyright på din side og ikke billederne. Men nu har du vel ikke bare taget nogle billeder, som ikke er dine?

Til hjørnerne, så slå anti-alising til ;)

5

mandag, 18. december 2006, 18:57

Helt enig med Macimuz, dog synes jeg ikke det gør så meget at din copyright notits er utydelig, hvis den bliver for kraftig dernede tror jeg den vil vælte designet lidt.

Dog synes jeg der er et eller andet med menuens placering - den skaber på en eller anden måde lidt uharmoni i siden efter min mening - måske den skulle rykkes lidt ned så den blev mere vertikalt centreret i toppen end den er nu.

I banneret synes jeg måske også at billedet med viften af farver falder en tand udenfor de andre, og man bliver lige en anelse forbavset når det dukker op.

Men ellers rigtig fin side

6

mandag, 18. december 2006, 19:00

Det første som slog mig - var at overskrift er venstrejusteret - mens resten er centreret - hmm - me don't like !
Lagde mærke til at mine øjne blev generet af, at der var noget i synsfeltet, langt ude til venstre, samtidig med at der kører en lash midt for.
Resultat en lettere "flikken" frem og tilbage.
Men måske er det bare mig, ihf. den oplevelse jeg får. Derudover, så er den en smule kedelig til mit temperament.
Men så'n er vi jo heldigvis forskellige.

7

mandag, 18. december 2006, 19:15

Citeret

Originally posted by Bentzin
Det første som slog mig - var at overskrift er venstrejusteret - mens resten er centreret - hmm - me don't like !
Lagde mærke til at mine øjne blev generet af, at der var noget i synsfeltet, langt ude til venstre, samtidig med at der kører en lash midt for.
Resultat en lettere "flikken" frem og tilbage.
Men måske er det bare mig, ihf. den oplevelse jeg får. Derudover, så er den en smule kedelig til mit temperament.
Men så'n er vi jo heldigvis forskellige.

Yes, tror faktisk jeg er enig med din betragning omkring overskrift vs. indhold. Sæt personen kører med en 24" widescreen skærm ? Tror dog man kan sige "problemet" er størst for os brugere med widescreen.

Jeg synes ikke ideen i at have overskriften til venstre er dum, men måske det øvrige indhold også skulle falde mod venstre, hvis du forstår? Det vil i hvertfald være lækkert for dem med de større widescreen opløsninger. Med denne fremgangsmåde tror jeg også du kan komme WebT's bemærkning omkring menuen til livs.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.