1

lørdag, 9. december 2006, 17:28

Ja, stilen er den samme som det tidligere design postet her idag. Designet kan fungere på samme måde med anderledes baggrund i løbet afdagen.

Det der gør dette anderledes er selve navigationen.

Ligeledes, kan dette design tåle nogle ekstra detaljer, men disse må følge på et senere tidspunkt.

Dette er kun et udkast. Det er ikke i første omgang tænkt som et design til egen hjemmeside.

[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=840&thumb=true[/img]

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.12.2006, 18:38)

2

lørdag, 9. december 2006, 18:22

Syns ikke baggrunden er så pæn.. den ska være noget mere naturtro i samme stil som det andet...

Navigationen tror jeg bare bliver irriterende for både dig og besøgende

3

lørdag, 9. december 2006, 18:23

den der stribede baggrund er ikke så pænt, med cool måde at lave linkene på...

måske man kunne gøre den hvidebaggrund bag teksten bare en liiiille bitte smule gennemsigtig

:thumbsup:

4

lørdag, 9. december 2006, 18:24

Citeret

Originally posted by KarGa
Syns ikke baggrunden er så pæn.. den ska være noget mere naturtro i samme stil som det andet...

Navigationen tror jeg bare bliver irriterende for både dig og besøgende

De solstråler + solen skal nok ikke være der, da det kan blive et problem. Har lavet ny baggrund i stil med den anden.

Hvad angår navigationen, er det et eksempel på noget anderledes (out of the box).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.12.2006, 18:31)

5

lørdag, 9. december 2006, 19:20

Synes faktisk navigation er meget fin - meget rart med noget out of the box en gang imellem, og synes stadig den er simpel nok til ikke at skulle give de store problemer. Dog tror jeg små opløsninger kan blive problematisk da nogen måske ikke vil se navigationen

6

lørdag, 9. december 2006, 19:50

Citeret

Originally posted by WebT
Synes faktisk navigation er meget fin - meget rart med noget out of the box en gang imellem, og synes stadig den er simpel nok til ikke at skulle give de store problemer. Dog tror jeg små opløsninger kan blive problematisk da nogen måske ikke vil se navigationen

Ye, den er trodsalt designet til 1024x768, så folk i 800x600 vil opleve problemer.

Men måske man skulle vælge en procentvis størrelse af designet.

7

lørdag, 9. december 2006, 20:05

Nu har du da ændret den en hel del? :) syns baggrunden er blevet bedre.. måske der ska lidt flere farver på.. det er meget gul og hvid i en samlet pakke imo, men smag og behag selvfølgelig..

Syns navigationen er blevet pænere nu.. det er ihvertfald mere balanceret nu..

8

lørdag, 9. december 2006, 20:20

Designet i seig selv syntes jeg er meget pænt, men med hensyn til menuen syntes jeg der er lidt problemer, jeg sidder på min bærbar (1280 x 800) og for at kunne se hele menuen skal jeg scrolle ned hvilket IMO virker lidt irreterende.

Intel Core 2 Duo E6600
ASUS P5N32-E SLI
2 GB CellShock PC-6400
2 GB Kingston HyperX PC-8000
Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
WD Caviar 250GB SATA II
WD Caviar 500GB SATA II
NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

9

lørdag, 9. december 2006, 20:22

Jeg synes da det er en god idé. :) Og det ser godt ud! :9xo

10

søndag, 10. december 2006, 13:18

Det ser faktis rigtig natur tro, og godt ud.

Alt, bortset fra baggrunden.

Der synes jeg ikke lige er min stil.

Ellers thumbs up her fra

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dumpen" (10.12.2006, 13:18)

11

søndag, 10. december 2006, 14:50

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Ye, den er trodsalt designet til 1024x768, så folk i 800x600 vil opleve problemer.

Hmm ja selv i 1280x800 vil der på min ikke være plads af hensyn til toolbars osv

12

søndag, 10. december 2006, 16:55

Citeret

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Hmm ja selv i 1280x800 vil der på min ikke være plads af hensyn til toolbars osv

Altså ja, der er problemer med udkastet, men et færdigopbygget design vil ikke give problemer i 1024x768 :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.