Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. december 2006, 23:43

Hey...

Jeg sad lige og kede mig her efter arbejde, og lavede lige en ny hjemmeside til mig selv...

www.alumnus.saibot.dk

det enste jeg selv ligeer træt af er min gæstebog, der driller, den gider ikke ud til Left, og vil bare blive i Center... ret så irreterne, men det må jeg lige lege med..

Men er der ellers noget folk kan se der er galt?

gere ris og ros :) ( selvom der er mest ris :D )

:thumbsup:

2

fredag, 8. december 2006, 23:54

Igen ska du ha fat i de stylesheets.. eller i det mindste sørge for der er samme skrifttype/udseende på alle sider...

Og så ska du lige ha låst boksen med tekst, til samme bredde som links er..

Seriffer på en hjemmeside er heller ingen god skik.. man plejer altid at sige sans-serif er det mest letlæselige på en skærm

3

fredag, 8. december 2006, 23:57

Citeret

Originally posted by KarGa
Igen ska du ha fat i de stylesheets.. eller i det mindste sørge for der er samme skrifttype/udseende på alle sider...

Seriffer på en hjemmeside er heller ingen god skik.. man plejer altid at sige sans-serif er det mest letlæselige på en skærm

hmm har da brugt samme skrift og det hele på alle sider :(

det med link og tekst er med vilige.... og det med skrifttype, har jeg bare læst/hørt at arial skulle være go til at læse på en pc skærm?

4

lørdag, 9. december 2006, 00:32

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

det med link og tekst er med vilige.... og det med skrifttype, har jeg bare læst/hørt at arial skulle være go til at læse på en pc skærm?

Arial er også en sans-serif skriv.. en skrifttype uden små føder :)

Men kig under 'download'.. det er times new roman.. det samme med forsiden

5

lørdag, 9. december 2006, 00:34

Citeret

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Arial er også en sans-serif skriv.. en skrifttype uden små føder :)

Men kig under 'download'.. det er times new roman.. det samme med forsiden

oki, det kigger jeg lige på i morgen... gider ikke mere med den hjemmeside idag hehe... den gæstebog gjorde mig virklig sur :finger:

6

lørdag, 9. december 2006, 15:15

og så fik jeg rettet tekst, gæstebogen. er der ellers noget folk kan se der er galt inde den kommer op på nettet?

7

lørdag, 9. december 2006, 15:35

Ikke at det rør mig, men husk nu at være sikker på du har tilladelse til at ha de filer liggende på din server under download..

8

lørdag, 9. december 2006, 15:36

Ganske fint synes jeg, dog alt for mørk til min smag, men det er jo smag og behag.

En ting, synes der mangler en eller anden indramning af siden, især når både tekstens baggrund er sort og den egentlige baggrund også er det, det kan være svært at se hvor hjemmesiden er afgrænset, det synes jeg mangler, især i bunden hvor siden bare fortsætter ud i ingenting

9

lørdag, 9. december 2006, 15:49

Citeret

Originally posted by WebT
Ganske fint synes jeg, dog alt for mørk til min smag, men det er jo smag og behag.

En ting, synes der mangler en eller anden indramning af siden, især når både tekstens baggrund er sort og den egentlige baggrund også er det, det kan være svært at se hvor hjemmesiden er afgrænset, det synes jeg mangler, især i bunden hvor siden bare fortsætter ud i ingenting

jeg kan godt li den er mørk, jeg hader hjemmesider der er for lyse, det gør ondt i øjne og sidde og læse på dem, hvis jeg sad i en time og læste en del her på tewak ville jeg få de vilde hovedepiner.... skam kun derfor jeg har sort som hovede farve

Citeret

Ikke at det rør mig, men husk nu at være sikker på du har tilladelse til at ha de filer liggende på din server under download..

troede jeg endelig godt man måtte ha, da de er gratis... men jeg lader dem bare ligge :)

Jeg har tænkt på at lave en form for nyhed ude i den ene side, men ikke som et link, men hvor man kan se hvornår den sidst har været opdatert...

go/dårlig ide?

10

lørdag, 9. december 2006, 16:05

Det skulle ellers være langt værre at skulle læse en lys skrift på en sort baggrund. Om end, min opfattelse af emnet. Dog rart du ikke har valgt hvid til skrifttypen, men alligevel synes jeg farven forsvinder lidt i baggrunden. Dette kan skyldes, at jeg sidder på en skærm, som er ret mørk i det.

Ellers er jeg enig i WebT's bemærkning omkring en indramning af siden. Dette kan du nemt gøre med en lidt løsere baggrund og en sort kasse til siden. Om end, så er det noget du kan lege lidt med :)

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.