Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. december 2006, 10:29

Hey...

Inde på min hjemmeside har jeg en gæstebog, og har endag også kode på som man skal ksrive før man kan lave et indlæg.. men værdag næsten kommer en lorte bot og spermer min gæste bog, nogle der kan se fejlen? :(

www.saibot.dk

:thumbsup:

2

fredag, 8. december 2006, 11:27

Kan du ikke lave såen så den skal skrive en forfatter? For så tror jeg den vil have lidt svært ved at skrive noget... :)
Det ser jo ud som om forfatter ikk er påkrævet :)

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (08.12.2006, 11:28)

3

fredag, 8. december 2006, 11:31

Den henter egentlig bare en form del frem også reposter den bare i den. Den udfylder ikke formen som vi mennesker gør det.

Den sætter bare værdier i variabler som felterne tilhører.

Prøv og søg efter noget visuel confirmation på google det kan klare problemet.

Hvis du kigger min blog har jeg lavet et lille matematik stykke som er meget simpelt men som skal udfyldes rigtigt hvis der skal postes en kommentar.

Efter jeg har smidt det på så har jeg ikke haft en spam kommentar.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

fredag, 8. december 2006, 12:21

Tag evt et kig i denne tråd, hvor jeg har lavet noget anti-spam validering vha billeder (kræver PHP og GD)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WebT" (08.12.2006, 14:01)

5

fredag, 22. december 2006, 23:31

Citeret

Originally posted by Angelus
Hey...

Inde på min hjemmeside har jeg en gæstebog, og har endag også kode på som man skal ksrive før man kan lave et indlæg.. men værdag næsten kommer en lorte bot og spermer min gæste bog, nogle der kan se fejlen? :(

www.saibot.dk

OT: Lol! :D

(\__/)
(O.o )
(#|#)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jacorik" (22.12.2006, 23:32)

6

lørdag, 13. januar 2007, 02:10

Citeret

Originally posted by Jacorik

Citeret

Originally posted by Angelus
Hey...

www.saibot.dk

OT: Lol! :D

Ja, AI's nu til dags, fandeme ikke så lidt de kan!!! :))

Vil give WHAT ret, noget visuelt vil virke efter hensigten..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

7

lørdag, 13. januar 2007, 07:10

Jeg oplevede det også på et tidspunkt, hvor min var proppet med det hu...l.... !
Jeg slettede dem og "lagde" så min gæstebog "længere ind på min side" ved hjælp af et dropdown-menulignende link.
Har ikke fået nogen siden - men ikke sikkert det er pga. det - men det er ihf. stoppet. :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (13.01.2007, 07:20)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.