1

onsdag, 8. november 2006, 12:21

Hey...

Jeg skal ha en tæller ind på min hjemmeside, men jeg kan sq ikke rigtig få det her til at virke: http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/count.asp?id=cntphp

nogle der kan hjælp, evt lave de filder der skal laves :O

Jeg gider ikke ha sådan en af de der gratis nogle fra chart.dk og dem der..

skal bare ha en hvor der står hvor mange besøgnede der har været, og måske også en hvor der stpr hvor mange der er online, og hvis man kunne sætte den til 168 eller noget i den stil så den ikke står på 0 hehe

håber der er en der kan hjælpe

mvh
tobias

:thumbsup:

2

onsdag, 8. november 2006, 12:26

Hmm, mindes at have hørt, at tællere på ens hjemmeside ikke er professionelt. Og formoder det er en firmahjemmeside (mindes det i hvertfald).

Omend, kan du finde counters inde på solutions2all.dk. Det eneste du skal gøre er, at oprette en bruger derinde.

3

onsdag, 8. november 2006, 12:34

Citeret

Originally posted by Macimuz
Hmm, mindes at have hørt, at tællere på ens hjemmeside ikke er professionelt. Og formoder det er en firmahjemmeside (mindes det i hvertfald).

Omend, kan du finde counters inde på solutions2all.dk. Det eneste du skal gøre er, at oprette en bruger derinde.

ok, det er til min onkels hjemmeside, hans firma side, og mener bare han snakkede om han gerne ville ha en, men forhøre ha lige... har lige kigget den side igennem, ingen brugbar der inde

4

onsdag, 8. november 2006, 12:42

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

ok, det er til min onkels hjemmeside, hans firma side, og mener bare han snakkede om han gerne ville ha en, men forhøre ha lige... har lige kigget den side igennem, ingen brugbar der inde

Man kunne eventuelt lave en som var synlig for admin på siden ?

5

onsdag, 8. november 2006, 12:43

Citeret

Citeret

Citeret

hvor ser man den så henne?

6

onsdag, 8. november 2006, 13:03

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hvor ser man den så henne?

Du havde tidligere en tråd omkring login til hjemmesiden. Formoder de ansatte logger ind via det login for at indtaste forskellige oplysninger. I den sektion, hvor de får adgang til kunne der godt være en tæller, som viser antal besøgende.

Jeg ved ikke lige hvor du finder sådan en tæller henne, men formoder det høre til system-statistik af en slags. I sådan en statistik kan man se hvilke sider brugerne besøger mest osv. Mener statistik er tilgængeligt inde på solutions2all.dk. Ved godt nok ikke, om de er anvendelig i dit tilfælde.

7

onsdag, 8. november 2006, 13:51

Alt efter hvilken host du bruger, tilbyder de måske også statistik?

8

onsdag, 8. november 2006, 17:46

Det er vel næsten utænkeligt at hosten ikke har statistik sat op...

Mht til tællere på en hjemmeside så er min uforbeholdne mening om den slags at det er yderst uprofessionelt og slet ikke hører hjemme på en virksomheds website

Kan ikke huske hvem der har sagt følgende eller den ordrette formulering men here goes:

Citeret

En tæller er meget upraktisk og til tider direkte skadelig.... hvis tælleren viser et lavt antal hits, vil brugeren associerer dette med at siden er useriøs. Viser tælleren et højt antal hits, har en række brugere tendens til at forbinde dette med at være usandt eller direkte et bevidst bedrag fra virksomheden.

Som sagt kan ikke huske det ordret, og ej heller ophavsmanden for det, muligvis Rolf Mülich

9

onsdag, 8. november 2006, 18:10

Jeg har flere gange brugt zipstat. Det fungerer rigtig godt og tilbyder også en usynlig tæller. Du opretter dig bare som bruger, generer en kode, smider den ind på din side, og så kan du logge ind og checke stats på siden når du har lyst.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.