1

tirsdag, 7. november 2006, 18:18

Jeg vil gerne igang med noget webhotel af en art, og jeg har kigget på http://www.one.com er de gode nok eller er der nogle andre udbydere derude som er bedre?

På forhånd tak...

2

tirsdag, 7. november 2006, 18:30

Ville nok holde mig fra One (tidligere B-one.nu) Dette kan der være delte meninger om, men de kritiseres ofte. Har selv kun dårlige (gamle) erfaringer med det, men har flere bekendte der anvender dem, ca halvdelen er tilfredse den anden halvdel ikke.

Der er rigtig mange udbydere der er bedre, men går ud fra prisen også godt må være lav
Bruger selv
Unoeuro.com - som fungerer upåklageligt og ligger i samme prisleje, De er ejet af Wannafind, som leverer rigtigt dyre og seriøse løsninger, så derfor fungerer det bare, det smitter jo af på deres discountvirksomhed også.

Derudover hvis du vil ha lidt mere og er villig til at betale kan jeg også varmt anbefale Danhost (danhost.dk)

Det kommer også helt an på hvilke krav du har jo - en af de ting jeg absolut ikke kan lide omkring (b-) one.com er deres måde at håndtere subdomains på men det kan vi lige gemme til en anden god gang

3

tirsdag, 7. november 2006, 18:33

Har ligeledes Unoeuro (vidst WebT der foreslog mig denne udbyder).

Jaah, hvad kan man sige. Det fungere 112% :9xo

4

tirsdag, 7. november 2006, 20:59

fx hos danhost hvilken skulle man så vælge hvis det var? Den skal bruges som clan-site. PS hvor meget plads ville i anbefale, syntes umidlbart ikke 500MB lyder af meget.

5

tirsdag, 7. november 2006, 21:02

hvad er mySql database.

EDIT/ Har fundet ud af hvad der er...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svan" (07.11.2006, 21:06)

6

tirsdag, 7. november 2006, 21:13

500mb til et website er ekstremt meget, men selvfølgelig hvis i skal ha en masse videoer osv op så fylder det alt sammen.

Bruger ca. 70mb på mit hotel, hvilket inkluderer:
- 10 forskellige fulde websites
- 30mb flash osv
- massere af billeder

Begge sites jeg har fået hostet hos Danhost har været small business

7

tirsdag, 7. november 2006, 23:46

Har haft erfaringer med 3-webhosts.

1. B-One (One):

Forskel på webhotellernes muligheder alt efter hvornår de bliver bestilt. Hvis der er for meget trafik på dit domæne skal du slette alle filer der hedder .zip, .rar. mp3, .exe osv + min hjemmeside blev suspenderet uden varsel og uden forklaring til jeg havde slettet dem (Måtte selv kontakte dem og få dette at vide). Havde INTET ulovligt, men alligevel. Ingen telefon support = suxxors.

2. Surftown:

Var egentligt ret glad for det, men efter min hjemmeside er blevet defaced 3 gange på to dage, og jeg ikke kan kontakte dem pga deres kontakt-funktion ikke virker, er jeg blevet VIRKELIG pissed på dem. Opretter ALDRIG noget ved dem igen - og de har heller ikke telefon support.

3. Cliche:

Har kun oplevet god service, dog vil jeg nok aldrig selv lave et hotel ved dem, da jeg før hen har hørt mange dårlige ting om dem... Ved ik' om de har telefon support.

8

onsdag, 8. november 2006, 07:14

Har ligeledes hørt mange negative ting sagt om Cliche - har dog ikke selv prøvet dem

Ser også tit Web10 anbefalet, har igen dog ikke selv prøvet dem så kan ikke garantere kvalitet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WebT" (08.11.2006, 07:14)

9

onsdag, 8. november 2006, 09:35

Jeg kan klart anbefale DanDomain.
Brugte dem til min gamle hjemmeside hvoraf der nu kun er mailserveren tilbage - det fungerer 112%
De er ikke blandt de aller billigste mht webhotels, men de ligger lunt i svinget i mellemklassen + det så har de en virkelig god support hvis noget går i ged.

:9xo

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

10

onsdag, 8. november 2006, 10:13

Citeret

Originally posted by WebT
Har ligeledes hørt mange negative ting sagt om Cliche - har dog ikke selv prøvet dem

Ser også tit Web10 anbefalet, har igen dog ikke selv prøvet dem så kan ikke garantere kvalitet

Jeg har et par domæner ved Web10, og jeg er overrasket over deres stabilitet. Danhost.dk's kvalitet har jeg heller ingen problemer med at stå inde for.

Følgende udbydere ville jeg dog ikke røre med en ildtang.
- Cliche
- NeedHost
- danskewww.com, nu opkøbt af skovdal.com (skal så ikke kunne sige, om det er blevet bedre)

11

onsdag, 8. november 2006, 10:18

kan varmt anbefale web10

:thumbsup:

12

onsdag, 8. november 2006, 23:02

Kan kun anbefale servage.net har haft domain hos dem i snart et år.

Ingen problemer overhoved og der er feedback på ingen tid..

13

fredag, 17. november 2006, 15:27

Php eller asp?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.