1

torsdag, 26. oktober 2006, 00:38

http://www.seneste.dk/index.php?p=d skal kunne vise en nyhed der fra, og skifte den... det er meningen at jeg til en fremlæggelse hjemmefra skal ha lavet så den skifter på nogle bestemte tidspunkter... det er sådan en oversigt med en nyhed den skal kunne skifte, som f.eks "Günther Grass beskyldes for at omgå sommerhusregel ýben nyheden i et nyt vindue...
JP | 38 minutter siden

Udlændinge må ikke købe sommerhuse i Danmark.
Alligevel accepterer Justitsministeriet, at den tyske nobelpris-modtager Günther Grass får lov til at leje et sommerhus på en 25-årig kontrakt."

er fordi jeg skal kunne vise hvor hurtigt nyheder egentligt bliver formidlet, isår pga nettet

fik afvide det var lettest med flash, men har du en anden ide så kom med den

min msn: christiandue@privet.dk

har os selv prøvet at lave det med flash, har prøvet et enkelt og et svært program.. den første kunne man simpelthen ik lave en skid i og det andet var uoverskueligt li nu... skal jeg bruge lang tid på at sætte mig ind i og har nemlig ik li tiden :P

på forhånd takker

2

torsdag, 26. oktober 2006, 07:05

Prøv og google det her og rod lidt med det du finder..

ticker +php +free

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

torsdag, 26. oktober 2006, 07:39

nice man.. ingen andre steder har de sådan li kunnet gi mig bare lidt hjælp :P takker så meget

4

torsdag, 26. oktober 2006, 07:52

Citeret

Originally posted by dude1992
nice man.. ingen andre steder har de sådan li kunnet gi mig bare lidt hjælp :P takker så meget

Jamen det var da så lidt :) :rules:

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.