Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. oktober 2006, 16:08

Hey.

mig og en ven har lavet en clan hjemmeside til vores clan. og der mangler vi lidt hjælp til at finde ud af om den ser ordentlig ud?! måske kunne i lige give et fingerpej, det er jo til det gode gamle Rune Hov 1.08. www.runeclanbl.tk er hjemmesiden.

2

lørdag, 21. oktober 2006, 17:28

for alt i verden undgå .tk domæner. der er reklamer overalt og mange lukker når de ser den side man skal ind på først før man ser siden.

Ellers synes jeg at det ser meget fint ud sådan lige.. dog er der lige lovlig lidt farveforskel mellem rammen og baggrund synes jeg. og guestbook'en er helt hvid, hvilket ikke rigtig passer ind i designet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (21.10.2006, 17:29)

3

lørdag, 21. oktober 2006, 17:46

Et par småting ved første øjekast...

- Video på forsiden som auto-player er fy i min verden - langt de fleste brugere vil være irriteret fra starten af så og derfor bare lukke siden ned, video er ganske fint meen ikke autoplay!
- Join us- javascript validering er fint, men der skal noget server side backup til - slå javascript fra og i kan blive spammet med tomme mails
- Er ikke vild med at overskrifter og tekst på mange af siderne er lige store - overskrifter skulle helst signalere (både på struktureltplan men også semantisk) at teksten hører til overskriften
- De spøgelser der farer rundt synes jeg ikke voldsomt godt om, og det virker heller ikke i andet end IE.
- Kan ikke se billedet/logo i firefox

Indholdsmæssigt set tror jeg siden indholder det den skal så det er jo ganske fint

4

lørdag, 21. oktober 2006, 18:06

okay mange tak for svar.

5

lørdag, 21. oktober 2006, 19:17

Du skal nok regne med at få en bøde snart, da jeg tvivler på du har rettigheder til at afspille Linkin Park.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

6

lørdag, 21. oktober 2006, 22:06

Omg....det er ikke mig der har smidt den ind det er min ven :S shit...

7

mandag, 23. oktober 2006, 19:40

har kigget lidt på den, på min mac... og der kan videoen ikke ses i Firefox - da der mangler et plugin, som så kun virker på Windows... efter hvad jeg lige kan få ud af det

ser som sagt heller ikke de omtalte spøgelser, som WebT nævner

Tobias

8

mandag, 23. oktober 2006, 19:51

Er ikke stor fan af .tk domæner.

Har også noget reklamehalløj i toppen, som sikkert skyldes .tk ?

Dertil bryder jeg mig heller ikke om, at videoen automatisk starter. Hvis jeg nu havde minimeret siden for at kigge på noget andet, ville jeg i hvertfald undrer mig over, hvad der pludselig larmede.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.