Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 16. oktober 2006, 16:56

Hey you Tweakers! :D

Jeg synes selv min egen hjemmeside trænger til et pift, men hvad synes i?

Jeg vil derfor snart gerne have fornyet mit design lidt, og derfor kunne det da være rart hvis der var nogle der havde nogle idéer, indvendinger eller bare noget de gerne vil af med?

På forhånd tak! :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Uhre" (16.10.2006, 17:47)

2

mandag, 16. oktober 2006, 17:56

Synes den trænger til et pift, især når det er webdesign du sælger!
Rent teknisk vil jeg mene at du skal anvende CSS noget mere, herunder ville det da være cool hvis siden blev opbygget i xhtml og uden brug af tabeller - det er hvad jeg forventer af web-firmaer store som små!

Rent designmæssigt, noget som viser lidt mere hvad du kan - lidt mere moderne , men stadig simpelt og overskueligt :D

Rent tekstmæssigt, skift til en mere personlig skrivestil, vi mener i stedet for Uhrewebdesign, Du/I i stedet for kunden osv, og læg mere fokus på kunden.

Bare sådan et par småting- sikkert andre der har mange flere gode ideer :)

3

mandag, 16. oktober 2006, 17:58

Tænkte egentlig mest på at gøre mere ud af referencerne, evt. en konkret portfolio.. :idea:

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."

i7-4790K @ 5 GHz | 16 GB DDR3-2400 | MSI GTX 970 OC | 2x 256GB Samsung 850 Pro |
32" Samsung S32D850T | Corsair Carbide Air 540 | 1300 Watt OCZ | W10 Pro x64

4

mandag, 16. oktober 2006, 18:18

Tak for de første feedbacks! ;)

Ang. referencerne, har jeg overvejet at lave sådan så når man klikker ind på referencen, så kan man læse om arbejdet, sammenarbejdet osv., og så er der derinde et link til hjemmesiden...

Ang. det nye design, så er det sådan at jeg bruger WYSIWYG, Dreamweaver, og det er derfor jeg bruger tabeller...

Jeg er desuden selvlært, som mange af jer andre vel også er, og synes ikke jeg på nuværende tidspunkt har fundet nogle gode tutorials...

Hvis i har nogle til CSS, XHTML, PHP, MySQL osv. ville det være super!

5

mandag, 16. oktober 2006, 18:34

Citeret

Originally posted by Uhre
Tak for de første feedbacks! ;)

Ang. referencerne, har jeg overvejet at lave sådan så når man klikker ind på referencen, så kan man læse om arbejdet, sammenarbejdet osv., og så er der derinde et link til hjemmesiden...

Ang. det nye design, så er det sådan at jeg bruger WYSIWYG, Dreamweaver, og det er derfor jeg bruger tabeller...

Jeg er desuden selvlært, som mange af jer andre vel også er, og synes ikke jeg på nuværende tidspunkt har fundet nogle gode tutorials...

Hvis i har nogle til CSS, XHTML, PHP, MySQL osv. ville det være super!

Angående php så kig på "Php udviklings sider"

http://www.dumpen.hotserv.dk/?s=links

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.