Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. oktober 2006, 13:33

Burde en ganske almindelig align cmd på et table ikke også virke i FF ??

Den virker fint i IE men den bliver stående til venstre i FF. Hvis jeg laver align right så hopper den i højre side men center virker bare ikke :(

table align problem

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

torsdag, 12. oktober 2006, 13:37

nm det var åbenbart nogle problemer imellem css og almindelig html som ff ikke kunne finde ud af.

3

torsdag, 12. oktober 2006, 13:57

Du kan også smække det på via css. Dette virker dog ikke såfremt brugeren åbner siden i IE og samtidig har Norton installeret.

margin-left: auto;
margin-right: auto;

4

torsdag, 12. oktober 2006, 14:02

Citeret

Originally posted by Macimuz
Du kan også smække det på via css. Dette virker dog ikke såfremt brugeren åbner siden i IE og samtidig har Norton installeret.

Ved det derfor jeg gik uden om at gøre det i ren css :) Selvom det ikke burde være nødvendigt og at norton burde fixe deres små skod ting.

5

torsdag, 12. oktober 2006, 14:11

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Originally posted by Macimuz

Ved det derfor jeg gik uden om at gøre det i ren css :) Selvom det ikke burde være nødvendigt og at norton burde fixe deres små skod ting.

Du kan godt via CSS, men har ikke lige helt styr på hvordan og hvorledes.

Mangler det nemlig på min egen side.

6

søndag, 22. oktober 2006, 21:54

Bare brug style

<table style="text-align:left;">

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

7

mandag, 23. oktober 2006, 08:26

Citeret

Originally posted by Axel
Bare brug style

<table style="text-align:left;">

Det var ikke tekst jeg ville aligne det var selve tablen på siden men har fundet løsning nu, men ellers tak :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.