Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 2. oktober 2006, 20:47

hei

Hvad syns i om det her design : Zaiby.eu

Knapper skal laves om i flash, men hvordan er alt andet?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zaiby" (02.10.2006, 22:09)

2

mandag, 2. oktober 2006, 20:51

Knapperne sidder måske lidt tæt, men formoder det bliver anderledes, når de kommer i flash?

Ellers lagde jeg mærke til hjørnerne i toppen er en smule kanten. Eller skal man sige dårlig i grafikken.

Bortset fra det, så er farverne rolige og afslappende at se på. Der kunne måske godt være lidt mere liv i bannerne i form af andre farver. Det ville måske skabe mere liv i siden.

3

mandag, 2. oktober 2006, 21:06

Citeret

Originally posted by Macimuz
Knapperne sidder måske lidt tæt, men formoder det bliver anderledes, når de kommer i flash?

Ellers lagde jeg mærke til hjørnerne i toppen er en smule kanten. Eller skal man sige dårlig i grafikken.

Bortset fra det, så er farverne rolige og afslappende at se på. Der kunne måske godt være lidt mere liv i bannerne i form af andre farver. Det ville måske skabe mere liv i siden.

ja, laver de knapper om så de sider en smule langt fra hinanden..

toppen kan jeg ikke få ordnet helt, bliver nok nød til at lave den firkantet :-s

og laver et nyt logo med flere farver.. :D

4

mandag, 2. oktober 2006, 21:09

Citeret

Originally posted by Zaiby

Citeret

toppen kan jeg ikke få ordnet helt, bliver nok nød til at lave den firkantet :-s

Er det ikke bare noget i processen for at gemme banneret, som har gjort, at de 2 hjørner ser lidt sære ud?

5

mandag, 2. oktober 2006, 21:26

Citeret

Citeret

Citeret

Er det ikke bare noget i processen for at gemme banneret, som har gjort, at de 2 hjørner ser lidt sære ud?

dunno jeg kan da lige prøve en gang til men nu er knapper kommet på..

edit: så er de kanter også på plads :D

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Zaiby" (02.10.2006, 21:33)

6

fredag, 6. oktober 2006, 18:15

Så er jeg næsten færdig, mangler lige upload sektion som jeg laver i næste uge hvordan syns i at det er blevet?

7

fredag, 6. oktober 2006, 19:16

Det er ved at se helt hæderligt ud :cheers:

Den der "bar" i bunden, hvad skal den bruges til?

8

fredag, 6. oktober 2006, 19:48

Citeret

:drink: :finger:

Ved ik rigtigt skal nok have Copyright på, på et tidspunkt..

9

fredag, 6. oktober 2006, 19:54

Citeret

Citeret

Fair nok, havde også lidt i baghovedet, at det måske var meningen :)

10

fredag, 6. oktober 2006, 19:55

Citeret

Citeret

Citeret

Fair nok, havde også lidt i baghovedet, at det måske var meningen :)

:D ja den kan jo heller ikke bruges til meget andet..

så har jeg fået fjernet bg farve fra mine slideshows de ser mega fede ud nu :D
+ nyt billede for forsiden :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Zaiby" (06.10.2006, 20:36)

11

søndag, 8. oktober 2006, 00:09

ser rigtig nice ud :)
gode farver, altså ikke noget som skær i øjene eller gør noget text ulæsligt :)
det syntes jeg nemlig man ser ret tit nu til dags.

:9xo

den der billeder slider du har. er det "Slide Show Pro" ?

TBA!

12

søndag, 8. oktober 2006, 13:53

Citeret

Originally posted by denully
ser rigtig nice ud :)
gode farver, altså ikke noget som skær i øjene eller gør noget text ulæsligt :)
det syntes jeg nemlig man ser ret tit nu til dags.

:9xo

den der billeder slider du har. er det "Slide Show Pro" ?

tak.. :P

og ja det er det sku, det er noget jeg ikke har fortrudt at købe har både købt SlideShowPro og SlideShowPro Director så jeg kan uploade og redigere billeder online :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zaiby" (08.10.2006, 14:14)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.