Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 19. september 2006, 16:04

Ultimate-web søger 1 eller 2 nye medarbejdere, til en stilling som freelance programmør!

Det indebærer opgaver i vores eget cms og fremstilling af hjemmesider til firmaer rundt om i landet og somme tider også udlandet...
Kontoret ligger i Aalborg, hvor vi snart står med nye lokaler, hvor man er velkommen til at møde op og arbejde derfra, men der er også rig mulighed for at arbejde hjemmefra.

Du skal kunne håndtere:
HTML og CSS
ASP (evt. php)
MSSQL

Arbejdstider bestemmer du stort set selv. Antallet af opgaver du får kan du stort set selv bestemme.

Et eksempel på en opgave kan være www.valsted-design.dk der er en af de større, da der skulles kobles en ny shop til siden. Der kan være alt lige fra denne type til et simpelt slice 'n dice, hvor der bare skal skæres et design ud til cms'et

Send gerne dette videre til folk du kender!
Alt unødig OT bedes holdes ude af tråden!
Inden folk begynder at skrige op, så har jeg spurgt Martin om tilladelse ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Karga" (19.09.2006, 16:08)

2

søndag, 3. december 2006, 21:48

Den får lige et bump ;)

3

mandag, 4. december 2006, 16:15

Når du skriver MSSQL, så tænker du vel også på MYSQL, ikke? ;)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

4

mandag, 4. december 2006, 16:54

Citeret

Originally posted by Dumpen
Når du skriver MSSQL, så tænker du vel også på MYSQL, ikke? ;)

Nej hvorfor skulle jeg det?

5

mandag, 4. december 2006, 17:30

Fordi du skriver MSSQL hvilket er beregnet til asp (så vidt jeg forstår).

Du skriver evt. php som bruger MYSQL.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

6

mandag, 4. december 2006, 18:35

Citeret

PHP kan forbinde til stort set alle databaser.. hvad enten det er MySQL, MSSQL, Oracle (hvis opsat til det) eller noget helt 3.

Mht til ASP, snakker vi ASP eller asp.net ?

7

mandag, 4. december 2006, 21:20

Citeret

Originally posted by WebT

Citeret

PHP kan forbinde til stort set alle databaser.. hvad enten det er MySQL, MSSQL, Oracle (hvis opsat til det) eller noget helt 3.

Du er velkommen til at skrive i asp.net hvis du kan det.. har ingen personlig erfaring ud over det smarte i asp.net konceptet, men du skal kunne løse alle typer opgaver og algoritmer der ka forekomme :)

8

onsdag, 6. december 2006, 08:08

Citeret

Originally posted by KarGa

Du er velkommen til at skrive i asp.net hvis du kan det.. har ingen personlig erfaring ud over det smarte i asp.net konceptet, men du skal kunne løse alle typer opgaver og algoritmer der ka forekomme :)[/quote]

Bare rolig skal gerne holde mig laaangt fra asp.net :D - hvis du stadig søger om 3 måneder kan det være jeg er interesseret, skal lige over en hård eksamensperiode på Uni

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.