1

onsdag, 13. september 2006, 13:03

Hejsa

Da vi er ved at lancere en ny hjemmeside for Kulturellen har vi valgt at bruge PHP Fusion, men er desværre løbet ind i problemer med den infusion der hedder Kalender_Panel.

Når man, som alm. gæst på siden, går ind under kalender, så kan man ikke få lov til at se den, uden man er logget ind, og det er ikke helt meningen. Selvom jeg logger ind og opretter et event i kalenderen ændrer det ikke på problemet, og derfor skal der evt. ændres i noget kode et eller andet sted. Hverken jeg, eller bookingchefen på Kulturellen er PHP kodere, og er derfor ikke i stand til at gøre det selv.

Vi har stillet spørgsmålet på PHP Fusion's danske site, uden resultat, og håber derfor, at der er en fellow tweaker der har kendskab til PHP Fusion og Kalender_Panel.

Siden kan findes her og linket til kalenderen findes i navigationsboksen i venstre side. Det skal dog lige siges, at vi endnu ikke er færdige med at tilpasse designet, så derfor ser det lidt halvfærdigt ud ;)

2

onsdag, 13. september 2006, 14:42

Kan du evt. paste indholdet af kalender.php et sted?

http://nopaste.php-q.net/

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

3

onsdag, 13. september 2006, 16:03

Citeret

Originally posted by Dumpen
Kan du evt. paste indholdet af kalender.php et sted?

http://nopaste.php-q.net/

Det kan du tro.

http://nopaste.php-q.net/239410

4

onsdag, 13. september 2006, 22:13

Prøv at ændre

$need_admin_ok = (isset($_POST['need_admin_ok']) ? "1" : "0");

til

$need_admin_ok = (isset($_POST['need_admin_ok']) ? "0" : "0");

Ved dog ikke om det virker :pokey:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

5

onsdag, 13. september 2006, 22:18

Citeret

Originally posted by Dumpen
Prøv at ændre

$need_admin_ok = (isset($_POST['need_admin_ok']) ? "1" : "0");

til

$need_admin_ok = (isset($_POST['need_admin_ok']) ? "0" : "0");

Ved dog ikke om det virker :pokey:

Det virkede ikke.

6

torsdag, 14. september 2006, 06:21

Den admin ting der må du hellere lade blive, det har vist kun noget at gøre med at redigere ting.

Jeg skal jo på SDU i dag sååå får nok ikke lige kigget så meget på noget, men hvis der stadig ikke er sket noget i morgen skal jeg med glæde kigge på sjoveren, jo ikke fordi man har så meget andet at lave med lang weekend :D

7

torsdag, 14. september 2006, 06:24

Citeret

Originally posted by WebT
Den admin ting der må du hellere lade blive, det har vist kun noget at gøre med at redigere ting.

Jeg skal jo på SDU i dag sååå får nok ikke lige kigget så meget på noget, men hvis der stadig ikke er sket noget i morgen skal jeg med glæde kigge på sjoveren, jo ikke fordi man har så meget andet at lave med lang weekend :D

Har også ændret det tilbage igen, og du skal være mere end velkommen. Er du rigtig sej, må jeg jo byde på noget koldt at drikke en dag :D

8

torsdag, 14. september 2006, 07:19

Prøv lige at kigge på om dit link til siden er helt rigtigt den siger jeg skal være logget på for at redigere den..... Burde vel ikke være den reaktion sådan bare lige....

Ellers kalder siden noget her...

require_once "../../maincore.php";
require_once BASEDIR."subheader.php";
require_once BASEDIR."side_left.php";

Der kan evt. på en af disse ligge noget der kræver login...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

torsdag, 14. september 2006, 17:36

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Prøv lige at kigge på om dit link til siden er helt rigtigt den siger jeg skal være logget på for at redigere den..... Burde vel ikke være den reaktion sådan bare lige....

Ellers kalder siden noget her...

require_once "../../maincore.php";
require_once BASEDIR."subheader.php";
require_once BASEDIR."side_left.php";

Der kan evt. på en af disse ligge noget der kræver login...

Hmm, troede det virkede at ændre linket, men det gjorde det så ikke.

10

torsdag, 14. september 2006, 18:38

Så fik jeg det vist selv til at virke. Hvis dem der skal bestemme om de vil have det sådan, ikke er tilfreds, så vender jeg lige tilbage.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.