1

tirsdag, 12. september 2006, 21:15

Jeg håber, der sidder nogle her, der kan være mig behjælpelig med at få løst mit problem. Sagen er den, at jeg i fredags sender en opsigelse til mit daværende webhotel web10 med den begrundelse, at jeg har valgt at flytte til et andet webhotel. I dag modtager jeg så en mail fra web10, at mit websted vil blive sletet indefor 24 timer. Og her er det, jeg har begået en stor fejl, for med 1 måneds opsigelse troede jeg, at det først ville ske om en måned, men der var noget, jeg havde misforstået. Ihvertfald var min hjemmeside nu ikke længere tilgængelig på Internettet, og derefter gik jeg så i gang med udgive webstedet, der jo er blevet flyttet til andet webhotel. Så langt så godt, men i forbindelse med udgivelsen af webstedet, er der sket en fejl, således jeg har mistet en hel del data, og al opdatering siden februar, er nu væk. Jeg har forsøgt at finde back up på min pc, men det har desværre ikke været muligt, så om jeg ved en fejl er kommet til at overskrive f.eks nogle filer, det skal jeg ikke kunne sige.

Ved mit nuværende webhotel kan der umuligt være hjælp at hente, da jeg jo ikke nåede at udgive min hjemmeside. Men nu kommer mit spørgsmål så, om jeg evt. kunne være så heldig, at der vil være mulighed for at Web10 at få en backup. Men problemet er jo, at de netop i dag, har slettet mit domæne fra deres server, så jeg er jo ikke længere kunde. Jeg har skrevet til dem og forelagt mit spørgsmål, men jeg har endnu ikke fået noget svar.

Har jeg nogen som helst muligheder for at genskabe al tabt data, eller er det bare "the hard way" og så starte helt forfra og så ellers bygge siden op påny ?

MVH
Allan

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "charaz" (12.09.2006, 21:48)

2

tirsdag, 12. september 2006, 21:38

det kan kun web10 svare dig på af indlysende årsager.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

tirsdag, 12. september 2006, 22:24

JA backup er en go' ting og du sku' nok ha' tænkt på, at det havde været smart lige, at bruge muligheden for at hente siden ned via ftp - inden de 24 timer var gået. Men bagklog, kan man jo altid være. Men husk det næste gang. ;)
Til spørgsmålet, så er der vist ikke andet, at gøre end at vente på hvad de svarer.
Men jeg tror den er smuttet - ud til de evige jagtmarker - desværre. :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.09.2006, 22:26)

4

onsdag, 13. september 2006, 11:08

Ja, jeg har helt sikkert lært af dette her, og jeg er udelukkende klar over, at fejlen skyldes min egen dumhed,

Det gode er, at jeg her til morgen har fået svar fra Web10, at jeg har fundet min hjemmeside på et angivet sted på nettet, og jeg kan også logge ind med min kode og password. Så langt så godt, men er der nogen herinde der ved, hvordan jeg nu kommer videre, med at få overført alle data til mit websted. Kan jeg evt. udgive webstedet derinde fra, så det kommer over på B-One, eller skal alle filer først oveføres til min harddisk ?

5

søndag, 17. september 2006, 16:13

Citeret

Originally posted by charaz
Ja, jeg har helt sikkert lært af dette her, og jeg er udelukkende klar over, at fejlen skyldes min egen dumhed,

Det gode er, at jeg her til morgen har fået svar fra Web10, at jeg har fundet min hjemmeside på et angivet sted på nettet, og jeg kan også logge ind med min kode og password. Så langt så godt, men er der nogen herinde der ved, hvordan jeg nu kommer videre, med at få overført alle data til mit websted. Kan jeg evt. udgive webstedet derinde fra, så det kommer over på B-One, eller skal alle filer først oveføres til min harddisk ?

Hiv det ned lokalt først. Så har du også en backup ;-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.