1

mandag, 11. september 2006, 20:55

Hejsa.

Så er jeg tilbage, beklager jeg aldrig fik den her tråd lavet, har været syg hele sidste uge, pga, hvad vi fandt ud af var en byld i halsen, så blev opereret her i lørdags, og er nu vendt hjem fra hospitalet.
Men er der stadig folk der er friske på at få webhotel hos gigahost ? Hvis ja, så skriv lige her i tråden så vi kan få et overblik over det, så lader jeg tråden køre lidt tid. Og så finder jeg ud af med gigahost omkring bestillingen

2

mandag, 11. september 2006, 22:00

Hvor meget er der at spare?

3

tirsdag, 12. september 2006, 10:41

Desværre kun en 10% hvis vi er 4-5 stykker, så er ikke ligefrem de vilde penge vi snakker om. Men var bare, hvis folk stadig var intra i det. Carlsen, fhqwad ( stave ? ) og hvem der ellers lød til at være friske.

4

tirsdag, 12. september 2006, 11:18

Hm, syntes ikke jeg kan finde info angående hvilken slags ting og sager man må have liggende og hvor meget trafik man må trække :ohmy:

5

tirsdag, 12. september 2006, 11:24

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Hm, syntes ikke jeg kan finde info angående hvilken slags ting og sager man må have liggende og hvor meget trafik man må trække :ohmy:

Nej, jeg ledte også efter den side første gang jeg var derinde. Synes ikke jeg kan finde noget direkte link til det, men her er det https://gigahost.dk/terms . Du kan også kigge i den første tråd jeg lavede omkring Gigahost i det her forum, der har jeg stilt dem en del spgs. om et par ting, hvis det kunne have interesse.

6

tirsdag, 12. september 2006, 11:30

"Det er ikke tilladt at have større filer til download, streaming media eller lagring af materiale, der ikke er tiltænkt brug i forbindelse med websider, e-mail eller database".

Hmm ... Det er ikke tilladt at have "større" filer til download ... Hvad fanden er "større" ? :O

7

tirsdag, 12. september 2006, 11:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten
"Det er ikke tilladt at have større filer til download, streaming media eller lagring af materiale, der ikke er tiltænkt brug i forbindelse med websider, e-mail eller database".

Hmm ... Det er ikke tilladt at have "større" filer til download ... Hvad fanden er "større" ? :O

Hehe ja godt spgs. , de er jo bare så smarte at skrive større, for så har de jo deres på det rene egentlig. Så kan de jo egentlig tillade sig at slette en film selvom den kun fylder 5mb, men bliver hentet 50 gange i minuttet.
Men vil da anbefale dig at skrive ind til deres support og spørge dem, for jeg kunne da også godt tænke mig at vide det :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (12.09.2006, 11:39)

8

tirsdag, 12. september 2006, 11:42

Citeret

Originally posted by Marquis
Hehe ja godt spgs. , de er jo bare så smarte at skrive større, for så har de jo deres på det rene egentlig. Så kan de jo egentlig tillade sig at slette en film selvom den kun fylder 5mb, men bliver hentet 50 gange i minuttet.
Men vil da anbefale dig at skrive ind til deres support og spørge dem, for jeg kunne da også godt tænke mig at vide det :)

Det er jo det. Som altid med webhosts, så ville det være lækkert med klare regler.

F.eks.

Max. 100 MB pr fil
Max. 100 GB trafik pr mdr

Så kan man jo forholde sig til det :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.09.2006, 11:42)

9

tirsdag, 12. september 2006, 12:18

Hvad med den der pro løsning? Får man også rabat hvis man skal have sådan en, istedet for et almindelig web-hotel.

Og hvor finder jeg egentlig den side om deres pro-løsninger?

10

tirsdag, 12. september 2006, 12:37

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Hvad med den der pro løsning? Får man også rabat hvis man skal have sådan en, istedet for et almindelig web-hotel.

Og hvor finder jeg egentlig den side om deres pro-løsninger?

https://gigahost.dk/pro , de er ved at lave lidt omstrukturering, derfor man ikke umiddelbart kan finde link på forsiden vil jeg gå ud fra. Men jeg kan godt prøve og høre dem om "Pro" evt kan gå med ind under, hvis det har interesse.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (12.09.2006, 12:38)

11

tirsdag, 12. september 2006, 12:52

Citeret

Originally posted by Zlinky

1,50 til 2 kr. pr. mdr. :dance:

12

tirsdag, 12. september 2006, 13:00

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

57 kroner for et år med 10gb.
Det er da også en slags penge, men når det nu i forvejen er ret billigt, så er der jo også grænser for hvor meget man kan spare.

Hvis det var et hus til 2mil var 10% jo en dejlig besparrelse (men det syntes jeg da også det er her).

13

tirsdag, 12. september 2006, 13:05

Citeret

Citeret

Citeret

Det er da også en slags penge, men når det nu i forvejen er ret billigt, så er der jo også grænser for hvor meget man kan spare.

Hvis det var et hus til 2mil var 10% jo en dejlig besparrelse (men det syntes jeg da også det er her).

Ja - alt er jo relativt. Men jeg hopper ikke fra mit web10 hotel, som kun koste 9 kr. pr. mdr. og har en del år på bagen ! Det er jo trods alt billigere end det de kan tilbyde. ;)

14

tirsdag, 12. september 2006, 13:09

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ja - alt er jo relativt. Men jeg hopper ikke fra mit web10 hotel, som kun koste 9 kr. pr. mdr. og har en del år på bagen ! Det er jo trods alt billigere end det de kan tilbyde. ;)

Jeg tror heller ikke det er prisen der tiltrækker folk, men derimod pladsen.
Sådan er det ihvertfald for mit vedkommende, og vil man alligevel skifte gør det jo ikke noget at man kan få lidt rabat oveni.

15

tirsdag, 12. september 2006, 13:19

Citeret

Det er der jo heller ingen der siger du skal. Selvom det er et lille beløb at spare, er det jo også en slags penge, og det er der nogen der gerne vil spare.

Derudover, er det er nok en god idé at lade dem der er friske på gigahost have tråden "lidt for dem selv", så de har mulighed for at finde ud af noget ;)

16

tirsdag, 12. september 2006, 16:53

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Det er der jo heller ingen der siger du skal. Selvom det er et lille beløb at spare, er det jo også en slags penge, og det er der nogen der gerne vil spare.

Derudover, er det er nok en god idé at lade dem der er friske på gigahost have tråden "lidt for dem selv", så de har mulighed for at finde ud af noget ;)

Øh - forstår ikke helt - er det forbudt, at oplyse hvad der spares, når der bli'r spurgt om det og at oplyse andre om, at man for mindre beløb, kan få noget tilsvarende - så'n ca. ?

Forstår stadig ikke, hvorfor det er så fedt, at spare 1,50 kr. pr. mdr. - når man f.eks. kan spare 6 kr. pr. mdr. hvis man vælger en anden host.
Men det er selvfølgelig op til folk selv, at vælge. Jeg oplyser bare om et muligt alternativ. Det er forhåbentligt i orden ?? :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.09.2006, 16:53)

17

tirsdag, 12. september 2006, 17:01

Citeret

Øh - forstår ikke helt - er det forbudt, at oplyse hvad der spares, når der bli'r spurgt om det og at oplyse andre om, at man for mindre beløb, kan få noget tilsvarende - så'n ca. ?

Det har jeg heller ikke påstået, men nu handler tråden jo ikke om Web10, og det er jo ikke et ca. tilsvarende produkt de tilbyder, da Gigahost's mindste løsning er 3 GB plads mod Web10's 1 GB. Derudover, er tråden endda også lavet for dem der er interesseret i produktet, så en bestilling kan blive kordineret.

Citeret

Forstår stadig ikke, hvorfor det er så fedt, at spare 1,50 kr. pr. mdr. - når man f.eks. kan spare 6 kr. pr. mdr. hvis man vælger en anden host.
Men det er selvfølgelig op til folk selv, at vælge. Jeg oplyser bare om et muligt alternativ. Det er forhåbentligt i orden ?? :rolleyes:

Der heller ikke nogen der siger du skal forstå det, og det er jo helt op til folk selv om de vil spare de penge. Jeg er også selv tilfreds Web10 kunde og har personligt ikke brug for mere plads end de tilbyder, men hvis man reelt har det, så er Web10 ikke et muligt alternativ, og derfor har det ingen relevans.

Skulle nogen have noget at tilføje til denne diskussion bedes det gøres over PM, da det ikke er meningen tråden skal handle om alt muligt andet end bestilling af webhoteller ved Gigahost.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.