Et ord med på vejen skal du få
Det er selvfølgelig altid svært at kommenterer 100% på et design der endnu ikke er lagt op i (x)html da det unævneligt ændre på hvordan det hele fungerer (tænker på navigation osv) meen kan da sagtens sige lidt om det grafiske
Først og fremmest synes jeg beslutningen om det traditionelle design er helt rigtigt til det formål, et abstrakt tungt grafisk utraditionelt design ville gå helt galt.
Banneret, personligt synes jeg dråberne burde længere ud mod højre af hensyn til symetrien i designet, og så ville jeg måske sætte teksten en tand længere ned - som den står nu (hvis det var i html) ville jeg simpelthen være i tvivl om, om den stod hvor den skulle eller det var dårlig kode som gjorde den var hoppet ned. Billedet synes jeg ellers er ganske fint!
Navigationen - ganske fint med ikoner og tekst (da du snakkede om ikon navigation var jeg lidt bange for du ville lave kun ikoner) - dog synes jeg (igen) at ikonerne godt kunne stå en tand tættere på teksten for at signalere sammenhørrighed (gestalt og alt det der crap)
Sidst synes jeg helt klart siden mangler en bund (det er en personlig holdning selvfølgelig) Som det er nu tænker jeg der må være noget uden for det nuværende skærmbillede - det kan jeg jo godt regne ud der ikke er i min opløsning men fx en 1024x768 ville det nok være nemmere at tro at der var mere indhold "below the fold" altså under det nuværende skærmbillede.
Det var vist lige hvad jeg havde, men kommenterer jo gerne igen når der er lidt interaktivitet - og jeg ved du sikkert skal "tweake" designet lidt endnu - men alt i alt synes jeg det er rigtigt fint og passer godt til målgruppe samt det kommunikative formål - selvom der sikkert vil komme nogen og sige det er kedeligt - det skal du nu ikke tage dig af