Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 12. september 2006, 20:02

Det ser rigtigt godt ud efterhånden, lækkert med centrering og det mindre design, må jeg godt undre mig over der står de 5 seneste og 5 mest populære når der er 10 i listen :pokey:

Derudover er der stadig en anelse vertikal scroll ved 1024 (flueknepperi)

En lille ide, lig upload feltet op i topbaren også således at man kan uploade lige meget hvilken underside man er på - ville øge brugervenligheden en hel del efter min mening

22

onsdag, 13. september 2006, 13:46

Citeret

Originally posted by WebT
Det ser rigtigt godt ud efterhånden, lækkert med centrering og det mindre design, må jeg godt undre mig over der står de 5 seneste og 5 mest populære når der er 10 i listen :pokey:

Derudover er der stadig en anelse vertikal scroll ved 1024 (flueknepperi)

En lille ide, lig upload feltet op i topbaren også således at man kan uploade lige meget hvilken underside man er på - ville øge brugervenligheden en hel del efter min mening

Har fået ordnet det første du sagde :)

Jeg ordner vertikal scroll senere

Det med upload feltet er lavet, dog ser det ikke så godt ud.

Det arbejder jeg på.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

23

fredag, 15. september 2006, 09:10

Ser fint ud - men ja det vil se meget bedre ud hvis den bare lå centreret i toppen på niveau med søgefeltet og menuen helt sikkert

24

fredag, 15. september 2006, 09:18

Citeret

Ser fint ud - men ja det vil se meget bedre ud hvis den bare lå centreret i toppen på niveau med søgefeltet og menuen helt sikkert

Ye, sådan det hele ligger på 1 niveau og ikke to :)

25

fredag, 15. september 2006, 19:05

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Ye, sådan det hele ligger på 1 niveau og ikke to :)

Det er det jeg arbejder på :D

Men efter det, så mangler jeg vidst ikke noget, eller? =)

26

fredag, 15. september 2006, 21:13

Ja men hvis der skulle mere på som slet ikke er nødvendigt... så skulle det fx være sådan noget som MIME type ikoner ud for filnavne

Derudover kunne man godt smide på så man kunne markere alle sine uploads (under mine uploads) ved afkrydsning og så fx trykke slet alle

Derudover kunne det da være smart at billeder kunne generer thumbnails og kode til fx forum osv (ligesom imageshack mf)

På upload oversigten kunne der godt være tal altså s 1 2 3 4 5 i stedet for bare forrige og næste, evt bare et udpluk på de 5 foregående sider og 5 næste

Meeeen så tror jeg altså heller ikke jeg kan finde på mere :D

27

søndag, 24. september 2006, 20:05

Citeret

Ja men hvis der skulle mere på som slet ikke er nødvendigt... så skulle det fx være sådan noget som MIME type ikoner ud for filnavne

Derudover kunne man godt smide på så man kunne markere alle sine uploads (under mine uploads) ved afkrydsning og så fx trykke slet alle

Derudover kunne det da være smart at billeder kunne generer thumbnails og kode til fx forum osv (ligesom imageshack mf)

På upload oversigten kunne der godt være tal altså s 1 2 3 4 5 i stedet for bare forrige og næste, evt bare et udpluk på de 5 foregående sider og 5 næste

Meeeen så tror jeg altså heller ikke jeg kan finde på mere :D

Så burde det være lavet

Alt bortset fra MIME ikoner og thumbnails som jeg arbejder på :P

Ellers andet WebT? :pokey:

28

mandag, 25. september 2006, 11:29

Ja men et par ting da :pokey:

Fedt at man kan indstille hvor mange filer man skal se pr side - men hvis man er førstegangsbesøgende og dermed ikke har sat det får man en god række fejl

altså db fejl som
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

og Division by zero på fil oversigterne

--
nr2 Evt et domæne? - men desværre uploadit.dk/com/net er jo taget så måske ikke så vigtigt

-

nr 3 upload feltet i toppen står ikke på linje i internet explorer - måske min fejl da jeg jo smed noget kode efter dig :D - men det burde være til at rette - hvis ikke må du lige sige til så skal jeg da gerne se om jeg ikke kan fuske mig frem til noget

Men ja ellers ikke noget :P

29

mandag, 25. september 2006, 11:55

Ellers kan et navneskift vel altid være på plads, såfremt et domæne ønskes :)

30

mandag, 25. september 2006, 13:25

Citeret

Ja men et par ting da :pokey:

Fedt at man kan indstille hvor mange filer man skal se pr side - men hvis man er førstegangsbesøgende og dermed ikke har sat det får man en god række fejl

altså db fejl som
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

og Division by zero på fil oversigterne

--
nr2 Evt et domæne? - men desværre uploadit.dk/com/net er jo taget så måske ikke så vigtigt

-

nr 3 upload feltet i toppen står ikke på linje i internet explorer - måske min fejl da jeg jo smed noget kode efter dig :D - men det burde være til at rette - hvis ikke må du lige sige til så skal jeg da gerne se om jeg ikke kan fuske mig frem til noget

Men ja ellers ikke noget :P

Det burde være ordent, bortset fra IE fejlen.

Den kan jeg ikke få kontrol over :s

Den må du gerne se på WebT :)

Ang. domænet, så er det ikke købt da jeg simpelthen ikke har penge til de.t Jeg har selv gået og overvejet det grundigt, men en folkeskole elev tjener altså ikke kassen :razz:

Jeg kunne ellers have tjent en skliing på google ads, men da jeg kun er 16 går den ikke.

Jeg får nok min mor med på ideen :ph34r:

Btw. en der kan slice mit design så det kan strække sig? :/

jeg kan nemlig ikke finde ud af det

Også derfor man kun kan se 8 & 16 filer :o

Billede filen findes her

http://www.uploadit.hotserv.dk/dl/?123

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dumpen" (25.09.2006, 13:35)

31

mandag, 25. september 2006, 14:43

Kan kigge på begge dele i aften hvis det skulle være, altså top og slice

Synes ikke det med domæne er en ting som er nødvendig, folk har alligevel bare den slags liggende i bookmarks (tror jeg)

Edit:

ville være rart med PS filen eller hvis det ikke er lavet i photoshop så hvad program det nu er lavet i

Edit 2:

Har lige fikset din top:

Citeret

<div id="bar">

<table style="float: left; clear: none;" id="menu1" class="XulMenu" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tbody><tr>

<td>
<a id="menu1-0" class="button" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php">Hjem</a>
</td>

<td>
<a id="menu1-1" class="button" href="javascript:void(0)">Upload</a>
<div style="width: 120px; top: 29px; left: 52px;" id="menu1-1-section" class="section">
<a id="menu1-1-0" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=alle" title="Her kan du se alle uploads">Alle uploads</a>
</div>
</td>

<td>
<a id="menu1-2" class="button" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=faq" title="Frequently Asked Question">FAQ</a>
</td>

<td>
<a id="menu1-3" class="button" href="javascript:void(0)">Personligt</a>
<div style="width: 125px; top: 29px; left: 145px;" id="menu1-3-section" class="section">
<a id="menu1-3-0" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=puploads" title="Sorteret efter iper">Mine uploads</a>
<a id="menu1-3-1" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=ind" title="Sorteret efter iper">Indstillinger</a>
</div>
</td>

</tr>
</tbody></table>

<div id="upload" style="float: left; clear: none;">

<form action="index.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
<input name="upfil" type="file">
<input value="upload" type="submit">
</form>

</div>

<div id="search">

<form method="post" action="?s=sog">
<input name="searchField" value="" type="text">
<select name="searchWhat"><option value="sog1" name="sog1">Søg på (en del af) et filnavn</option><option value="sog2" name="sog">Søg på et filnavn</option><option value="sog3" name="sog3">Søg på et id</option></select>
<input value="Søg" name="sog" type="submit">
</form>

</div>
<br><br>
</div>

Så burde det virke

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WebT" (25.09.2006, 18:51)

32

mandag, 25. september 2006, 21:27

Citeret

Synes ikke det med domæne er en ting som er nødvendig, folk har alligevel bare den slags liggende i bookmarks (tror jeg)

Edit:

ville være rart med PS filen eller hvis det ikke er lavet i photoshop så hvad program det nu er lavet i

Edit 2:

Har lige fikset din top:

Citeret

<div id="bar">

<table style="float: left; clear: none;" id="menu1" class="XulMenu" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tbody><tr>

<td>
<a id="menu1-0" class="button" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php">Hjem</a>
</td>

<td>
<a id="menu1-1" class="button" href="javascript:void(0)">Upload</a>
<div style="width: 120px; top: 29px; left: 52px;" id="menu1-1-section" class="section">
<a id="menu1-1-0" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=alle" title="Her kan du se alle uploads">Alle uploads</a>
</div>
</td>

<td>
<a id="menu1-2" class="button" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=faq" title="Frequently Asked Question">FAQ</a>
</td>

<td>
<a id="menu1-3" class="button" href="javascript:void(0)">Personligt</a>
<div style="width: 125px; top: 29px; left: 145px;" id="menu1-3-section" class="section">
<a id="menu1-3-0" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=puploads" title="Sorteret efter iper">Mine uploads</a>
<a id="menu1-3-1" class="item" href="http://uploadit.hotserv.dk/index.php?s=ind" title="Sorteret efter iper">Indstillinger</a>
</div>
</td>

</tr>
</tbody></table>

<div id="upload" style="float: left; clear: none;">

<form action="index.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
<input name="upfil" type="file">
<input value="upload" type="submit">
</form>

</div>

<div id="search">

<form method="post" action="?s=sog">
<input name="searchField" value="" type="text">
<select name="searchWhat"><option value="sog1" name="sog1">Søg på (en del af) et filnavn</option><option value="sog2" name="sog">Søg på et filnavn</option><option value="sog3" name="sog3">Søg på et id</option></select>
<input value="Søg" name="sog" type="submit">
</form>

</div>
<br><br>
</div>

Så burde det virke

Nix den gav sig ikke :ph34r:

"ville være rart med PS filen eller hvis det ikke er lavet i photoshop så hvad program det nu er lavet i"

Jeg kom til at slette psd filen, så jeg har kun billedefilen. Det er lavet i photoshop :oops:

33

tirsdag, 26. september 2006, 05:24

Hmm du har da ikke sat rettelserne ind

lige lagt det ind i index filen og uploadet den:
http://www.uploadit.hotserv.dk/upload/peq9hindex.html

prøv at snuppe hele koden derfra - det burde virke (har testet)

34

tirsdag, 26. september 2006, 13:16

Sådan :)

35

tirsdag, 26. september 2006, 13:18

Hmm, oplever godt nok, at designet ryger over i højre side af skærmen, når man åbner din i IE. ALtså den bliver ikke højrejusteret, men ryger bare over i den højre halvdel.

36

tirsdag, 26. september 2006, 15:00

Citeret

Hmm, oplever godt nok, at designet ryger over i højre side af skærmen, når man åbner din i IE. ALtså den bliver ikke højrejusteret, men ryger bare over i den højre halvdel.

Kan du give et billede?

37

tirsdag, 26. september 2006, 15:37

Citeret

Originally posted by Dumpen

Citeret

Kan du give et billede?

Det sker kun i en opløsning med en bredde over 1600 pixels...
Har gjort billedet halvt så stort - på øverste del har jeg indsnævret browserstørrelsen en smule... det er her den hopper tilbage til at være ordentligt centreret

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (26.09.2006, 15:37)

38

tirsdag, 26. september 2006, 17:28

KarGa: Jeg kigger lige på det efter designet er blevet slicet igen :)

Citeret

Edit:

Det lykkes mig at lave en psd fil med de nødvendige layers

http://www.uploadit.hotserv.dk/dl/?128

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dumpen" (26.09.2006, 17:29)

39

tirsdag, 26. september 2006, 21:40

Hey Casper Hansen :)

Når jeg åbner din side i IE, ryger den altså over i højre siden, ved ikke om det bare er mig?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

40

tirsdag, 26. september 2006, 21:42

Citeret

Originally posted by DXC
Hey Casper Hansen :)

Når jeg åbner din side i IE, ryger den altså over i højre siden, ved ikke om det bare er mig?

Hvis du læser tråden vil du opdage, at det ikke kun er dig der har det problem ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.