Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 1. september 2006, 17:15

Ik' for noget - men 10% rabat på 15 kr.=1,5 kr. pr. måned - er det så meget arbejde værd ?
Bare lige en tanke. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (01.09.2006, 17:18)

22

fredag, 1. september 2006, 18:19

Citeret

Originally posted by Bentzin
Ik' for noget - men 10% rabat på 15 kr.=1,5 kr. pr. måned - er det så meget arbejde værd ?
Bare lige en tanke. ;)

Arbejde og arbejde.. kræver jo bare lidt organisering et par emails, så skulle det da være ordnet. Er godt nok kun et par og tyve kroner over et år med skat (eller 15kr, som du skriver, da vi nok næppe får rabat på brutto prisen), men man kan da lige så godt udnytte det når muligheden er der.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (01.09.2006, 18:23)

23

fredag, 1. september 2006, 18:20

Citeret

Originally posted by Marquis
Lyder godt, så indtil videre tæller jeg ca 4 personer som er med på gigahost :)
Vil ikke love jeg får oprettet den tråd her i weekenden da der står arbejde på programmet hele weekenden. Men I kan jo sagtens prøve at forhøre jer lidt rundt til bekendte og venner om de kunne være friske på den her idé, jo flere vi er desto mere rabat kan vi forhåbentlig få jo.

Lyder godt ;)

24

tirsdag, 5. september 2006, 09:00

Jeg kan ihvertfald sige god for gigahost.

God support, god hastighed og glimrende system.

/Lars

Try not. Do or do not, there is no try.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.