Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 30. august 2006, 17:02

Halløj folkens.

Vil gerne have lavet mit eget site igen. Med en bette blog der kan skrives i med opdateringer omkring nye billeder osv., og et galleri. Så der skal være okay plads, gerne mulighed for rimelig trafik. Prisen har bestemt også noget at sige. Den sidste løsning jeg brugte var ret dyr.

Kom med et godt bud :)

2

onsdag, 30. august 2006, 17:19

Gigahost.dk , har ikke selv bestilt hos dem endnu, men regner stærkt med at gøre det når lønnen kommer ind. Har læst en smule om dem i .dk nyhedsgrupper, og der virker de til at være rigtig gode. De svarer også lynhurtigt på mails, også i weekenden ( søndag med ).
Har en tråd i "web-forummet" hvor jeg har postet de spgs. jeg stiltet til dem.

3

onsdag, 30. august 2006, 17:28

Citeret

Originally posted by Carlsen
Halløj folkens.

Vil gerne have lavet mit eget site igen. Med en bette blog der kan skrives i med opdateringer omkring nye billeder osv., og et galleri. Så der skal være okay plads, gerne mulighed for rimelig trafik. Prisen har bestemt også noget at sige. Den sidste løsning jeg brugte var ret dyr.

Kom med et godt bud :)

jeg har hos www.web10.dk og der har jeg 1000mb og gir 9kr om måneden, og der er go service syntes jeg.. :)

:thumbsup:

4

onsdag, 30. august 2006, 17:29

Ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt - men www.web10.dk - som jeg og vist nok en del andre herinde har:
Er billig - rimelig meget plads (1000mb),
Fri trafik (læs betingelserne)
Nem kontrolpanel, har kun oplevet god og hurtig service, oppetid er næsten 100% (har kun oplevet problem en enkelt gang)
Ubegrænset subdomæner (her har jeg mine gallerier liggende, så jeg ikke skal rode med hovedsiden, når jeg ændrer el. tilføjer noget til dem) 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (30.08.2006, 17:30)

5

onsdag, 30. august 2006, 18:25

Hvis det skulle være web10.dk, skal jeg så tage en UNIX eller Windows?

Skal køre lidt webgalleri, blog osv. som sagt.

6

onsdag, 30. august 2006, 18:43

Citeret

Unix. De fleste blogs og webgallerier som f.eks. Wordpress og Coppermine er PHP.

Har lige flyttet din tråd lidt ;)

7

onsdag, 30. august 2006, 18:44

Citeret

Unix.
Men jeg ville kigge lidt på det gigahost. Overvejer selv at skifte over til det, det er jo vandvittigt med al den plads.

8

onsdag, 30. august 2006, 19:06

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Unix.
Men jeg ville kigge lidt på det gigahost. Overvejer selv at skifte over til det, det er jo vandvittigt med al den plads.

Ja det lyder sku godt da!
3GB for 15kr.

9

onsdag, 30. august 2006, 19:42

Citeret

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Unix.

Ja det lyder sku godt da!
3GB for 15kr.

Lige præcis, her er forresten den tråd jeg oprettede om gigahost, hvor jeg poster et par spgs. jeg stilte dem. click me. Og prisen for en dedikeret virtuel server er også helt vildt lav i mine øjne, hm underligt hvorfor de ikke har nogle informationer om deres "Pro-pakke" på forsiden mere, eller på siden i det hele taget. Der styrer du det selv, du kan installere Ruby, Perl og hvad ellers af forskellige sprog du "lyster", du kan også hoste en BF2 server hvis man har forstand på det.

EDIT: Jeg sendte lige en mail til dem, for at høre om det med Pro + for at høre hvis vi nu var et par stykker her på tweak der ønskede webhotel hos dem, om vi så kunne få lidt rabat :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "JakobPP" (30.08.2006, 19:50)

10

onsdag, 30. august 2006, 20:18

Ser da billigt ud - men jeg ville ikke vælge en host, hvis egen side er hundred år og en søndag om at loade. :roller:
Virker ikke særligt prof imo. Ihf. ikke et særlig godt 1. gangs indtryk !
Har prøvet på 3 forskellige tidspunkter - og lige laaaaangsomt hver gang.

Og det er ikke min forbindelse, da alle andre sider loader lynhurtigt !

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (30.08.2006, 20:25)

11

onsdag, 30. august 2006, 20:29

Citeret

Originally posted by Bentzin
Ser da billigt ud - men jeg ville ikke vælge en host, hvis egen side er hundred år og en søndag om at loade. :roller:

Det kunne der måske være noget om. Den tager også en krig her.

EDIT: Nu kører den fint nok. Kan have været en hurdle af en art.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (30.08.2006, 20:31)

12

onsdag, 30. august 2006, 20:31

Citeret

Originally posted by Bentzin

Ingen problemer her..

13

onsdag, 30. august 2006, 20:49

Ser ud til at virke nu - men imo så trækker sådan noget ned. Hvornår sker det næste gang ? Ka' jeg risikere, at min side hos dem, også kan være langsom loadene ind i mellem ? osv. !
Men det er jo op til folk selv, at bedømme.

NB ! Lige som hos web10, er alle priser ex. moms. - skal man lige huske. ;)

14

onsdag, 30. august 2006, 22:00

www.powerhosting.dk

Kører nogle ting derfra bla. mit eget galleri og en blog jeg er ved at lave. Har andre sider hostet ved dem også. Altid god service og det er klippe stabilt og hurtigt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

15

torsdag, 31. august 2006, 09:17

Håber nogen er friske på Gigahost endnu.

Citeret

originally posted by me

Hejsa.

Jeg synes ikke jeg kan finde nogle informationer om jeres
"Gigahost-pro" på forsiden, eller nogen af siderne for den sags skyld,
længere ? Er det mig der er blind, eller rokerer i lidt rundt ? :-)

Vi er et par brugere på tweak.dks forum der overvejer lidt at købe
webhotel ved jer, altså hvert vores, er det muligt at vi kan opnå noget
rabat, skal vi sige mængderabat, hvis vi nu er X antal personer ? :-)

P.F.T

- Jakob X X

Svar;

Kære Jakob X X.

Tak for din henvendelse til vores support.

Vi er ved at revidere vores Pro side, den er I øjeblikket her:
https://gigahost.dk/pro

Mht. mængderabat, jo, vi kan godt aftale noget hvis der er nok personer. Fx
kunne vi sige at hvis I er 4-5 stykker, kan I få 10% rabat på hver webhotel.

-- Mange hilsener Gigahost Support

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (06.09.2006, 12:27)

16

torsdag, 31. august 2006, 10:05

Skide godt Marquis :)

Det må vi lige få arrangeret så.

17

torsdag, 31. august 2006, 10:08

Citeret

Jeps opretter lige en tråd her på et tidspunkt om det :) Så må vi se, ellers kunne man vel også godt tillade sig at spørge på fx html.dk om der var nogen, eller synes I jeg kan det ? hvis vi nu var fx 10 kunne det jo være vi fik lidt mere i rabat.

18

torsdag, 31. august 2006, 10:52

Citeret

Uh den er jeg også med på.

19

torsdag, 31. august 2006, 20:26

Det er jeg også, har selv overvejet det :-)

20

fredag, 1. september 2006, 16:07

Lyder godt, så indtil videre tæller jeg ca 4 personer som er med på gigahost :)
Vil ikke love jeg får oprettet den tråd her i weekenden da der står arbejde på programmet hele weekenden. Men I kan jo sagtens prøve at forhøre jer lidt rundt til bekendte og venner om de kunne være friske på den her idé, jo flere vi er desto mere rabat kan vi forhåbentlig få jo.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.