Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. august 2006, 01:03

Hej.

Jeg går og leder efter et webhotel

Jeg har fundet følgende:
Needhost.dk
https://www.needhost.dk/producttable/
(Kig på Web 1 til en samlet pris af 307,50 kr)

Surftown.dk
http://www.surftown.dk/
(Deres forside med pakken Starter til en samlet pris af 320 kr)

B-one.net
https://www.b-one.net/
(Se på pakken til 9 kr pr måned til en samlet pris af 258 kr)

Men hvilke vil i anbefale til mig?

Jeg vil umiddelbart tage B-one.net, men jeg har hørt de har dårlige oppe tider.

Har i haft nogle negative og/eller positive oplevelser med disse tre hjemmesider?

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

2

søndag, 20. august 2006, 01:27

B-one ...dårlige erfaringer fra både nuværende clan-samarbejde samt tidligere klaner jeg har været i...der bliver ikke taget backup som lovet og sikkerheden er ringe, pludseligt lukker man siden uden at fortælle hvorfor osv osv....har du ikke råd til andet, så kan de bruges, men hav altid en god backup liggende på egen hdd...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

søndag, 20. august 2006, 01:43

Jeg vil hellere vente til jeg har lidt flere penge mellem hænderne så jeg kan få et af de andre

Hvilke vil du/i så anbefale af needhost og surftown?

4

søndag, 20. august 2006, 02:14

Har webhotel hos Surftown.
Den helt store PHP pakke, samt en mellem ASP pakke.

Det er virkeligt godt, aldrig haft problemer ;)

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

5

søndag, 20. august 2006, 03:08

Har http://www.web10.dk/index.php og er yderst tilfreds.

Firmaet har et enkel koncept med kun 2 valgmuligheder, hvilket gør det nemmere for dem, at holde styr på tingene.

Evt. Support og anden kommunikation er hurtig og effektiv. - Nem dansk kontrolpanel.

Ubegrænset email (og subdomæner ved BasicPlus - som jeg har).

Prisen er lav - "pladsen" er rimelig høj (1000mb) og så at sige næsten ingen nede-tid. :9xo

Ved også der er flere andre brugere, der har deres samme sted.

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.08.2006, 03:27)

6

søndag, 20. august 2006, 10:02

Jeg ville holde mig langt væk fra Needhost.dk - de kan ikke engang finde ud af at håndtere en simpel domænebestilling, så vil nødigt undersøge om de kan klare webhosting. Læs her hvorfor.

7

søndag, 20. august 2006, 10:10

Jeg kan varmt anbefale unoeuro.com - godt nok et discount hotel men uden alle problemerne fra mange af de andre. Unoeuro er faktisk bare Wannafind i discount udgave så datasikkerhed og driftsikkerhed er i top.
Har selv to domæner hos dem og anbefalet dem til en 10-15 andre som også er godt tilfredse. Servicen er ganske fin selvom der kun er e-mail support så :9xo til dem.

Men er enig med bruger hold dig væk fra needhost.dk been there done that - samme med b-one

Mvh
Martin

8

søndag, 20. august 2006, 10:19

Vil give burger ret hold dig fra needhost.dk det er virkelig et skod firma !

B-one har jeg aldrig haft bøvl med og nede tider har været meget minimale ikke mere end ved alle andre udbydere. Har haft op imod 10 domæner liggende ved dem.

Bruger dog i dag udelukkende www.powerhosting.dk ENORM service og virkelig bare styr på tingene har aldrig oplevet noget som kørte så godt og havde så god support.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

søndag, 20. august 2006, 10:46

Citeret

Originally posted by _WHAT_

B-one har jeg aldrig haft bøvl med og nede tider har været meget minimale ikke mere end ved alle andre udbydere. Har haft op imod 10 domæner liggende ved dem.

Bruger dog i dag udelukkende www.powerhosting.dk ENORM service og virkelig bare styr på tingene har aldrig oplevet noget som kørte så godt og havde så god support.

Det er meget forskelligt om man har haft problemer med b-one eller ej men tror generelt de er blevet bedre. Kender to som bruger dem hvoraf den ene brokker sig konstant over dem og den anden roser dem - så måske er det lidt efter hvor heldig man er...

Powerhosting.dk er ganske flinke, min kæreste har været i praktik hos dem og fine mennesker og rigtig god service - men synes bare ikke lige man har kontrol nok over sit domæne - tænker på sådan noget som at skulle kontakte dem for at oprette et subdomæne osv, det foretrækker jeg at ha' fuldt ud styr på selv

Generelt holder jeg mig altid fra webhoteller der begrænser noget som der ikke burde være begrænsning på, fx max 5 subdomæner.... max 5 e-mails

10

søndag, 20. august 2006, 10:55

Citeret

Jeg har så oplevet præcis det modsatte ved Powerhosting. Aldrig har jeg set så ringe service, og de arbejder godt nok langsomt. Styr på tingene kan man heller ikke ligefrem påstå, at de har. Selvfølgelig kan jeg bare have været uheldig, men de har virkelig ikke gjort sig positivt bemærket i min verden de sidste par måneder.

11

søndag, 20. august 2006, 11:01

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Jeg har så oplevet præcis det modsatte ved Powerhosting. Aldrig har jeg set så ringe service, og de arbejder godt nok langsomt. Styr på tingene kan man heller ikke ligefrem påstå, at de har. Selvfølgelig kan jeg bare have været uheldig, men de har virkelig ikke gjort sig positivt bemærket i min verden de sidste par måneder.

Så længe man ikke spørger dem om noget teknisk :D - måtte yde support til dem på en enkelt fejl i apache - måske ikke så heldigt, mht til hastigheden så arbejder de begge fuldtid så det er vel det man kunne kalde en "hobbyvirksomhed"

Anyways, http://www.internetplads.dk/ er et godt sted at søge efter dit webhotel

Mvh
Martin

12

søndag, 20. august 2006, 12:07

Håber ikke at det gør noget jeg lige låner tråden til et supplerende spørgsmål.

Jeg skal også have fat i et nyt webhotel, men jeg skal bruge et der kan køre med PHP safemode = off, fordi jeg skal køre gallery2 på det.

Indtil videre har jeg kun fundet Needhost, der kan tilbyde dette, men de får ikke så god kritik herinde. Så er der nogen, der kender et andet webhotel med PHP safemode = off?

13

søndag, 20. august 2006, 12:38

Citeret

Originally posted by Zulu
Håber ikke at det gør noget jeg lige låner tråden til et supplerende spørgsmål.

Jeg skal også have fat i et nyt webhotel, men jeg skal bruge et der kan køre med PHP safemode = off, fordi jeg skal køre gallery2 på det.

Indtil videre har jeg kun fundet Needhost, der kan tilbyde dette, men de får ikke så god kritik herinde. Så er der nogen, der kender et andet webhotel med PHP safemode = off?

EliteHost har en speciel server til folk der ønsker safemode off:
http://www.elitehost.dk
her skal man bare skrive det under bemærkninger når man bestiller så ryger man på den

Det er sådan set den eneste jeg lige kender til som jeg kan stå inde for af kvalitet osv

Edit:
De har så netop de begrænsninger som jeg snakker om med max antal subdomains osv

Edit 2 :)
Fandt lige ud af at danhost.dk (hvor jeg har et erhvervs domæne liggende) kører uden safemode - kan varmt anbefale dem omend priserne er lidt høje i forhold til så mange andre

Mvh
Martin

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WebT" (20.08.2006, 12:42)

14

søndag, 20. august 2006, 13:55

Giver da lige Unoeuro et plus mere i bogen :)

Godt nok har de kun e-mail-support, men det gør de også ganske glimrende. I hvertfald den ene gang jeg har haft noget at spørge om.

15

søndag, 20. august 2006, 14:11

Jeg har valgt web10 pga. deres store plads (1000mb, de andre har "kun" 500mb) og rimelige priser.

Men damn hvor er der mange muligheder :D

flying-trickster

Gæst

16

søndag, 20. august 2006, 22:44

Citeret

Hvorfor er det et skodfirma? Jeg har haft det i lang tid nu, og det har været nede 1 gang i al den tid og det skyldtes at serverne er i Tyskland og der var nogle problemer i nogle timer. Ikke andet. Jeg gav 385kr for et helt år inkl. .com domæne. Det er satme godt synes jeg, og jeg er skide tilfreds. Deres upload er også nice. Hentede med over 400kb/s hos min fætter fra min egen side, han har 4mbit.
Kan ikke se hvad der er galt med dem. Fik også siden op efter 1-2 dage efter betalingen!

17

mandag, 21. august 2006, 08:12

Hvorvidt et webhotel er noget møg fordi det har været nede nogle timer pga serverene står i tyskland kommer jo helt an på hvad man bruger det til...
Var med til at opsætte en webshop for et årstid siden og de har skiftet webhotel 2 gange nu fordi de har oplevet nedetid på over 1 time = tabt mulig fortjeneste, andet webhotel havde problemer med deres ellers hurtige forbindelse ikke rigtigt kunne finde en ordentlig route til pbs så betalingen tog laaaang tid selvom webhotelet var superhurtigt normalt.
Som privat bruger kan vi jo være ret ligeglad med om et webhotel er nede i 1-2 timer af og til, men hvorfor skulle vi dog være det? Hvis en server crasher forventer jeg at der står en teknikker og roder med den efter kort tid, og der skal godt nok være gået meget galt hvis (et eksempelt) en freebsd med apache osv ikke kan fikses inden for 5-10 minutter.

Danhost har jeg fx været udsat for at de skulle opgraderer hardware – forventet nedetid ca 10minutter – cool nok det var planlagt så det er jo helt fint – der gik bare et eller andet galt men 10 minutter efter var serveren da oppe alligevel, blot fordi de havde sat diskene i et andet system midlertidigt – selvom den nævnte opgradering skete midt om natten.
Måske er det mig der har store krav, men som nævnt kommer jo helt an på hvad man skal bruge sit hotel til, og med discounthoteller i høj grad hvor heldig man er med sin udbyder

18

mandag, 21. august 2006, 10:35

Citeret

Originally posted by flying-trickster
Hvorfor er det et skodfirma? Jeg har haft det i lang tid nu, og det har været nede 1 gang i al den tid og det skyldtes at serverne er i Tyskland og der var nogle problemer i nogle timer. Ikke andet. Jeg gav 385kr for et helt år inkl. .com domæne. Det er satme godt synes jeg, og jeg er skide tilfreds. Deres upload er også nice. Hentede med over 400kb/s hos min fætter fra min egen side, han har 4mbit.
Kan ikke se hvad der er galt med dem. Fik også siden op efter 1-2 dage efter betalingen!

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når man bruger omkring 2 måneder på at oprette et domæne, så har man ikke styr på ret meget. Ja, jeg kunne bare have bestilt hosting, men det havde jeg rent faktisk ikke brug for, og når man reklamerer med, at der ingen problemer er i, bare at bestille et domæne, så kan sådan en behandling som jeg fik overhovedet ikke accepteres.

Derudover, så må du gerne fremover tænke lidt over dit sprog, der er ingen grund til at bande sådan ;)

Kan så også kun give WebT ret i, at Danhost helt klart er værd at anbefale. Jeg arbejder pt. med to hjemmesider der kører på deres ASP servere og det virker helt vildt godt. Der er aldrig problemer, og henvender man sig med et spørgsmål til dem, så kommer der et svar hurtigt. Så nogen gange kan det godt betale sig at betale lidt mere for sine hostingløsninger.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.