Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. august 2006, 10:15

Har et lille design, hvorpå jeg godt kunne tænke mig noget konstruktiv kritiv.

Der er stadig små detaljer ved designet, jeg nok stadig vil fifle lidt med. Man er vel lidt perfektionistisk, hvad det angår.

Behøver ikke at høre nogle ord om, at dette er et ordinært design, da det egentlig skal bruges til et fritidsprojekt. Det skal gerne være brugervenligt, så derfor ligner det af opbygning og layout så meget andet derude på det store net.

I skal heller ikke tage jer af logoet (den lille blå kasse med W'et). Logoet skal formodentlig have en konstruktion i den stil, men med andre farver. Hvilke har jeg ikke taget stilling til endnu. Det skal dog stå i fin kontrast til den blå farve (logisk nok).

Det skal siges, at designet iøvrigt bliver opbygget i HTML, så det altid strækker sig til den fulde højde af ens browser. Dvs., at designet altid vil gå fra top til bund i ens browser.

Anyways, det er mest kritik på selve designet og ikke placering af forskellige elementer, da disse bliver som på designet.

Et andet link, som måske giver et bedre billede af sitet. Dog tilpasser det sig ikke i højden ;)

http://zerenity.dk/webcreations.html

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (18.08.2006, 10:24)

2

fredag, 18. august 2006, 13:19

At kalde det der ordinært ville være en kæmpe fejl IMO. Det der ser sku fedt ud Macimuz ;) Nu siger du godtnok det kun er til fritidsprojekt, men jeg synes ærlig talt det virker ret professionelt. Kan godt lide overskueligheden og enkeltheden i designet, og fed måde de "menuer" er placeret deroppe i hjørnet. Ved ikke om du kan bruge det der til noget, men synes da hvertfald lige jeg ville give dig de kommentarer med på vejen :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (18.08.2006, 13:19)

3

fredag, 18. august 2006, 13:40

Citeret

Originally posted by Marquis
At kalde det der ordinært ville være en kæmpe fejl IMO. Det der ser sku fedt ud Macimuz ;) Nu siger du godtnok det kun er til fritidsprojekt, men jeg synes ærlig talt det virker ret professionelt. Kan godt lide overskueligheden og enkeltheden i designet, og fed måde de "menuer" er placeret deroppe i hjørnet. Ved ikke om du kan bruge det der til noget, men synes da hvertfald lige jeg ville give dig de kommentarer med på vejen :)

Eller fritidsprojekt er måske så meget sagt, da det er noget en ven og jeg er igang med at stable på benene. Sådan for at tjene lidt ekstra håndøre til diverse udgifter. Ingen af os er interesseret i et egentlig firma, da ansvaret er os for meget.

Men mange tak for de fine ord :9xo

4

fredag, 18. august 2006, 16:39

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Eller fritidsprojekt er måske så meget sagt, da det er noget en ven og jeg er igang med at stable på benene. Sådan for at tjene lidt ekstra håndøre til diverse udgifter. Ingen af os er interesseret i et egentlig firma, da ansvaret er os for meget.

Okay, har I planer om at lave designs så, for et beløb selvfølgelig ? For går lidt og leger med tanken om at leje et webhotel, hvor jeg vil smide galleri, blog og så evt en seperat side med mit CV. Og aner nemlig intet om at designe eller kode hjemmesider, men kunne jo selvfølgelig godt tænke mig noget fedt :)

5

fredag, 18. august 2006, 18:32

Citeret

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Okay, har I planer om at lave designs så, for et beløb selvfølgelig ? For går lidt og leger med tanken om at leje et webhotel, hvor jeg vil smide galleri, blog og så evt en seperat side med mit CV. Og aner nemlig intet om at designe eller kode hjemmesider, men kunne jo selvfølgelig godt tænke mig noget fedt :)

Ye, sådan et lille foretagende ved siden af det der elles passes i det daglige. Hovedsageligt mindre virksomheder vi fokusere på. Min makker står for al programmeringen.

6

fredag, 18. august 2006, 19:02

Kan kun sige :9xo til designet, så skal jeg jo bare tage mig sammen til at kode siden på et tidspunkt :D

7

fredag, 18. august 2006, 19:59

Citeret

Originally posted by WebT
Kan kun sige :9xo til designet, så skal jeg jo bare tage mig sammen til at kode siden på et tidspunkt :D

Tænkte nok det var dig han havde gang i noget med :crazyeyes:

Macimuz, som altid er jeg vild med det du laver. Det er et rigtig lækkert design, menuen er placeret perfekt, og er medvirkende til, at det hele bare spiller 100% sammen :9xo

8

lørdag, 19. august 2006, 11:25

Jamen, atter engang mange tak for de fine ord :)

Men der må da være andre tweakere, der har noget at sige?

9

lørdag, 19. august 2006, 15:28

sry jeg bryder mig altså ikke om at alle menuer osv er helt deroppe....jeg vil hellere have det ude i siderne hvor siden føles tom.........men smag og behag.

det har nok noget med at når man er færdig med at læse eller skrive noget, så ender ens øjne nederst på siden jo...og så skal man hele tiden op for at klikke ind et nyt sted....det virker unaturligt for mig.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

10

lørdag, 19. august 2006, 15:32

Citeret

Originally posted by Fragman
sry jeg bryder mig altså ikke om at alle menuer osv er helt deroppe....jeg vil hellere have det ude i siderne hvor siden føles tom.........men smag og behag.

det har nok noget med at når man er færdig med at læse eller skrive noget, så ender ens øjne nederst på siden jo...og så skal man hele tiden op for at klikke ind et nyt sted....det virker unaturligt for mig.

Kan godt følge dit synspunkt, og det er faktisk også rart, at det hele ikke er ros :)

Men selvom menuen ville være i siden, så kunne den nemt havne ude af syne, såfremt der er meget information på en side. Dertil, så er man vel vant til menuer foroven fra sin browser, officepakken ol. Men igen, det afhænger meget af ens skærmopløsning.

11

onsdag, 30. august 2006, 10:36

Syntes på en eller anden måde billedet i toppen skal afsluttes... lige nu slutter det bare en broder, shadow eller lignende ville måske være en ide...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

12

onsdag, 30. august 2006, 10:44

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Syntes på en eller anden måde billedet i toppen skal afsluttes... lige nu slutter det bare en broder, shadow eller lignende ville måske være en ide...

Nu har jeg jo "lidt" med projektet at gøre. så kan da sige det er der faktisk allerede kommet - tror han smed det på i sidste uge - linket er opdateret men ikke billedet herinde :) og du har fuldstændigt ret i det lige giver det sidste til designet

13

onsdag, 30. august 2006, 11:45

Citeret

Originally posted by WebT

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Nu har jeg jo "lidt" med projektet at gøre. så kan da sige det er der faktisk allerede kommet - tror han smed det på i sidste uge - linket er opdateret men ikke billedet herinde :) og du har fuldstændigt ret i det lige giver det sidste til designet

Havde ikke engang lagt mærke til der var et link men ja det har da hjulpet lidt på det må man sige :)

Nu ser det lidt sjovt ud i bunden.. jeg kører 1600x1200 og siden går ikke til buden ved mig. Hvilket betyder at den slutter af men den er ikke rigtig afsluttet der hænger bare en skygge nede af ved bunden :)

I må jo bare sige til jeg er jo også fra herning så lege kan vi jo altid :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "_WHAT_" (30.08.2006, 11:47)

14

onsdag, 30. august 2006, 11:48

Hehe, kom dig i forkøbet :T

Men ellers kan jeg kun være ganske enig i din betragtning. Syntes nemlig også selv der ligesom manglede et eller andet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.