Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. august 2006, 01:59

Hej tweaks. Lige blevet færdig med mit første photoshop-design. Jeg gik efter at lave noget enkelt. Har ikke så meget forstand på hjemmesider, så i må mere end meget gerne give råd til hvordan den kunne blive bedere.

Jeg har også lige et newbie sprgs. Hvis jeg vil have hjemmesiden til at være som centreret og ligge som en baggrund, kan jeg så bruge en simpel html kode til det? (Jeg mener sådan, at designet / billedet ligger i baggrunden, og jeg derved kan tilføje tekst, links osv.og sætte det ovenpå, inde i det program jeg bruger?)

edit: glemte lige link:

www.capdepera.dk/design.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Huba_99" (13.08.2006, 01:59)

2

søndag, 13. august 2006, 02:34

Mht. designet...

(Jeg viser den lige, så kan folk nemmere se den)

...Så må jeg sige at jeg er ganske imponeret over, hvis det er som du siger, at det er dit førstegangsprojekt. :)

Dog er den efter min mening al for lys. Du kan evt. ændre farvevalget en smule, her og dér, så der bliver lidt mere klare grundlinjer, og lidt kontrast. :9xo

Derudover kunne det blive rigtig fedt hvis du fik smækket en lækker, men distret baggrund på.

Forresten - Er der nogen særlig hensigt med siden? :) Skal den bruges til noget specifikt?

3

søndag, 13. august 2006, 09:45

Som Mikkel siger, daaamn jeg har brug for noget kontrast til det design der, waaaay too bright..

4

søndag, 13. august 2006, 13:40

Tak for hurtig respons

:D, yes, det er min første designer-hjemmeside i PS. Jeg har lavet en hjemmeside eller to før, men kun via. koding, og det er på et html-begynder nieavu. Det er sider som capdepera.dk, altså meget kedelige sider, der mest bliver brugt som data-lager, med en meget simpel navigation osv.

Ja, det er os lysforholdet, jeg har tænkt mest på. Det skal helt sikkert ændres, (og især teksten, det er meget uskarpt, må jeg indrømme).

- Okay, det lyder interressant med baggrunden, det kan være jeg også skal se på den. :).

Igen tak for feedback, :cheers:

5

onsdag, 16. august 2006, 20:50

Jeg tror en lyseblå/blå farve eller måske en sølv farve ville passe rigtigt godt ind på dit design :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

35

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.