1

fredag, 11. august 2006, 09:54

Jeg vil egentlig bare stille et spørgsmål:

Hvor er meget er du/I/din klan villige til at betale for en hjemmeside til jeres team, hvor følgende er inkluderet:

- Kampsystem
- Nyhedssystem
- Medlemssystem
- diverse andre sider I selv bestemmer.
- Mulighed for at vælge flere forskellige designs
- Mulighed for selv at redigere i designs

Der bliver altså ikke lavet et unikt design, istedet kan I vælge mellem en masse rigtig fede!

Hjemmesiden vil så blive placeret på ditnavn.url.com eks.

Hvad skal prisen være for et år?

2

fredag, 11. august 2006, 09:57

Jeg har selv prøvet mig frem med det... og jeg har endnu aldrig oplevet en klan der gad betale for det, til en privatperson

De store grupper går til reklamebureau og laver det..

Ud over det... vil du ha der betales pr. år? :boxed:

3

fredag, 11. august 2006, 10:33

Citeret

Originally posted by KarGa
Jeg har selv prøvet mig frem med det... og jeg har endnu aldrig oplevet en klan der gad betale for det, til en privatperson

De store grupper går til reklamebureau og laver det..

Ud over det... vil du ha der betales pr. år? :boxed:

Ideen er at de sådan set bare skal udfylde en form, og så har de en hjemmeside :)

4

fredag, 11. august 2006, 11:31

:cheers: www.wecip.dk :cheers:vi betaler ca. 150,- om året for HP, Forum, Mail, 50 kanals ventrilo, Mohaa obj server til 24mand, Cod2 server og BF server. Vi er danmarks største MOHAA clan og betaler alle med glæde :9xo

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

5

fredag, 11. august 2006, 17:20

Vi tog vel ca 700-1000,- i sin tid for:

Unikt design
Tagwall
Nyhedssytem
Clanwars liste
og 3 normale tekst undersider.

Alt for lidt, men det var der en del der var villige til at betale.

edit: Det var jo så en engangs udgift - hosting klarede de selv.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (11.08.2006, 17:21)

6

mandag, 14. august 2006, 12:24

Var også ved at kigge på det der men er meget hurtigt kommet frem til at det aldrig er noget man vil tjene penge på.

Folk vil ikke betale noget hvilket jeg godt kan forstå hvis du kigger på gennemsnitlig leve tid for en klan...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

mandag, 14. august 2006, 22:31

Hvis du vil realisere det, så tror jeg istedet du skal tage et engangs beløb og så lade folk stå for hosting selv. Men som det allerede er blevet nævnt, så tror jeg du får svært ved at få din vare solgt, med mindre du gør rigtig meget for det. For mange klaner i dag, holder jo ikke så lang tid til at de gider have en "pro" hjemmeside.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.