Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. juli 2006, 22:01

S? fik jeg endelig taget mig sammen til at smide det nye design p? karga.dk

www.karga.dk

Hva syns i om det?
Billederne er i en ret elendig kvalitet da jeg sidder p? en anden maskine for tiden end den jeg plejer at sidde p? og den har ikke de samme programmer som jeg plejer at bruge :boxed: Men det bliver rettet

Hvis i finder nogle fejl m? i gerne sige til... design m?ssige, men ogs? kode m?ssige... Specielt mht. hvordan den tager sig ud i 1600x1200 vil jeg gerne vide, da jeg kun kan komme op p? 1024x768 herfra

2

onsdag, 26. juli 2006, 22:14

Nu m? du ikke blive sur eller noget, men n?r jeg ser p? designet s? kommer jeg til at t?nke p? en hjemmeside for en leget?jsbutik eller en g?r-det-selv butik... :D

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

3

onsdag, 26. juli 2006, 22:16

Syntes det er fedt, med de sm? qoutes du har, og indholdsm?ssigt er siden vel ogs? helt i top.

Designet er jeg dog ikke s? vildt med. Sv?rt at s?tte en finger p? noget specifikt, men det er bare ikke noget specielt! Dermed heller ikke sagt, at det er grimt.

4

onsdag, 26. juli 2006, 22:16

Citeret

Originally posted by Nice2u
Nu m? du ikke blive sur eller noget, men n?r jeg ser p? designet s? kommer jeg til at t?nke p? en hjemmeside for en leget?jsbutik eller en g?r-det-selv butik... :D

Haha jeg ska komme efter dig din lille l?mmel :)) Leget?j! :crazyeyes:

Citeret

Originally posted by learner
Syntes det er fedt, med de sm? qoutes du har, og indholdsm?ssigt er siden vel ogs? helt i top.

Designet er jeg dog ikke s? vildt med. Sv?rt at s?tte en finger p? noget specifikt, men det er bare ikke noget specielt! Dermed heller ikke sagt, at det er grimt.

Det er m?ske lidt for "boblet"... men s? det er ejnet til at sidde og se p? i l?ngere tid, er den lige i ?jet

Mht. indhold s? mangler der en masse... men det sku gerne snart komme

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (26.07.2006, 22:18)

5

onsdag, 26. juli 2006, 22:21

Farver og former f?r det til at minde om s?dan noget b?rnevenligt dr.dk/b?rnetimen noget... alts?... hehe :P

sorry mate... men ja, er ik vild med det .

6

onsdag, 26. juli 2006, 22:22

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Originally posted by Nice2u

Haha jeg ska komme efter dig din lille l?mmel :)) Leget?j! :crazyeyes:

Citeret

Originally posted by learner

Det er m?ske lidt for "boblet"... men s? det er ejnet til at sidde og se p? i l?ngere tid, er den lige i ?jet

Mht. indhold s? mangler der en masse... men det sku gerne snart komme

Hehe, bestemt, men det kan jo ogs? sagtens kombineres med et fedt design :T ;)

7

onsdag, 26. juli 2006, 22:24

I er mere end velkomne til at komme med forslag til farve ?ndring :) vil gerne beholde det unikke i sidens form mht. boblerne, men jeg ka godt se farverne ligesom f?r det til at signalere noget andet

Hvis i har lyst til at eksperimentere med layoutets farver ka i finde psd filen her:
www.karga.dk/web-karga.psd

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (26.07.2006, 22:34)

8

onsdag, 26. juli 2006, 22:35

nice nok :) f?rst da jeg s? den mindede det mig lidt om en firma side hehe :)
men ser nice nok ud efter min mening :)

TBA!

9

fredag, 28. juli 2006, 08:54

kan rigtig godt lide farverne sammen.. de h?nger godt sammen..
dog... bl? oven p? bl?... den er jeg ikke vild med...

jeg synes det er fint nok du har lavet det med boblerne =)

men det banner der?!?!? :D hvor vil du hen med det ?

man kan for det f?rste ikke l?se hvad der st?r.. for det andet flugter det ikke rigtig ind i designet..

for det tredje er farverne der ikke :S det skulle gerne laves om :p imo

v?k med det banner ! :D
og skriv over menuen med hvid eller andet simpelt det der st?r der oppe istedet.. det er lidt p?nere imo ;) eller s? skal banneret g? hele vejen over og s? v?re en farve der passer til det.. :)

men ellers en kreativ side.. m? nok indr?mme jeg er d?rlig til at lave s?dan nogle enkle sider :D og det misunder jeg dig for :D

Bundkort » MSI P965 Neo-F
Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
Kabinet » Xaser |||
CPU » Intel Core 2 duo E6600
RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

10

fredag, 28. juli 2006, 12:54

M? sq indr?mme jeg ikke er s? begejstret over designet.

Som helhed er det da noget specielt, og anderledes, men ikke noget jeg synes der er til at holde ud i mere end 2min, desv?rre. :)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

11

fredag, 28. juli 2006, 14:35

Citeret

M? sq indr?mme jeg ikke er s? begejstret over designet.

Som helhed er det da noget specielt, og anderledes, men ikke noget jeg synes der er til at holde ud i mere end 2min, desv?rre. :)

Er meget enig med (Han$en) og de andre, den ligner simpelthen en leget?jsside, men hvis du kan lide designet s? er det self det du skal have, tror bare folk bliver tr?t af det efter f? minutter.

12

mandag, 31. juli 2006, 11:56

Jeg kan godt lide din "menu info ting" nederst i venstre hjørne, men der mangler ligesom et eller andet der spicyer din side op.. Så den får et frisk pust..

Jeg er ikke vild med "banneret" (det er jo bare tekst :s)

Prøv at leg med PS.. Der er sku mange muligheder for et banner :D

Hov btw. så har jeg fundet en bug..

http://peecee.dk/?id=49223&noresize=yes

og damn de billeder er grimme, sorry to say :D

Det var lige det jeg kunne sætte fingeren på

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

13

mandag, 31. juli 2006, 11:59

Citeret

Originally posted by Dumpen
Hov btw. så har jeg fundet en bug..

http://peecee.dk/?id=49223&noresize=yes

og damn de billeder er grimme, sorry to say :D

Det var lige det jeg kunne sætte fingeren på

Har set den :) Jeg render og spekulerer på hvordan jeg ska ha optimeret den søgemaskine, så den blir mere nyttig også, så har ikk rettet den designbug

Billederne er forresten bare et link til deres logo på den pågældende side ;)

Hele det projekt med opslagsværket er i total eksperimentaltilstand

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (31.07.2006, 12:00)

14

torsdag, 10. august 2006, 13:32

Update!
Jeg har fået fixet nogle nye farver.. Hva syns i om det?

15

torsdag, 10. august 2006, 15:30

Synes at det ligner en gang biologi-undervisning... tror altså at det er formerne der gør det

16

torsdag, 10. august 2006, 15:33

Ja, jeg er ikke vild med selve formerne osv..

Det er dem jeg ser som problemet, ikke farverne :)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

17

torsdag, 10. august 2006, 15:53

Okay, men selve designet blir der indtil næste opdatering ;) Det er kun farverne jeg ikk var så glad for

18

torsdag, 10. august 2006, 16:20

Citeret

Update!

Topbanneret hvor der står Karga.dk, hvor der sådan er lidt mønstret baggrund, synes jeg er en fin idé. Selve siden er nemlig lidt grafisk kedeligt... der mangler lidt magi, eller hvad man skal kalde det - Altså en eller flere grafiske delikatesser... ;)

Og så synes jeg er menupunkterne ude i venstre side, er lige lovligt ordinære og sammentømrede, få dem gerne til at blive en lille anelse større, og sæt lidt større mellemrum mellem dem. Måske endda en anden font, noget unikt, det tror jeg kunne få det til at se helt fedt ud. :)

Under 'Opslagsværkstøj', ser de forskellige søgesteder heller ikke for kønne ud. ;) Bl.a. Krak og Google, er slemme hos mig (Jeg bruger FF). Og så virker opstillingen egentlig lidt rodet, og de passer heller ikke med baggrunden.

Men ellers thumbs up herfra :9xo Det bliver også bedre, efterhånden som du får lidt mere indhold på siden.

19

torsdag, 10. august 2006, 16:40

Det gamle var meget bedre. Synes også det ligner noget legetøjsbutik.

20

torsdag, 10. august 2006, 17:42

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Update!

Topbanneret hvor der står Karga.dk, hvor der sådan er lidt mønstret baggrund, synes jeg er en fin idé. Selve siden er nemlig lidt grafisk kedeligt... der mangler lidt magi, eller hvad man skal kalde det - Altså en eller flere grafiske delikatesser... ;)

Og så synes jeg er menupunkterne ude i venstre side, er lige lovligt ordinære og sammentømrede, få dem gerne til at blive en lille anelse større, og sæt lidt større mellemrum mellem dem. Måske endda en anden font, noget unikt, det tror jeg kunne få det til at se helt fedt ud. :)

Under 'Opslagsværkstøj', ser de forskellige søgesteder heller ikke for kønne ud. ;) Bl.a. Krak og Google, er slemme hos mig (Jeg bruger FF). Og så virker opstillingen egentlig lidt rodet, og de passer heller ikke med baggrunden.

Men ellers thumbs up herfra :9xo Det bliver også bedre, efterhånden som du får lidt mere indhold på siden.

Ja jeg syns egentlig også den menu stadig sidder som en torn i mit øje... den er bare keeedelig

Overvejer om der evt. ka komme en effekt som topbanneret ind der eller muligvis en 3d effekt på boblerne, så det ikke flyder sammen til en stor figur

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.